Papua new guinea!!

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
nonalution
Vakantieganger

Papua new guinea!!

Bericht door nonalution »

Hallo,

Eind aug ga ik richting israël voor een half jaar en dan vanuit daar ga ik door azië en oceanië.....

Nu ben ik ook van plan om naar Papua new guinea te gaan en vroeg me af of iemand daar wel eens geweest is en hoe het gaat met het visa voor daar???

Groetjes

Tahnee[/quote]
Yayasan

Re: Papua new guinea!!

Bericht door Yayasan »

Je kunt via de volgende link de info vinden greencanyon.nl/index.php/bestemmingen/papua-nieuw-guinea.html
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

wauw! daar zou ik ook graag heen willen. kan je geen tips geven, weet alleen fdat het vreselijk duur is.

ben benieuwd naar je ervaringen! kun je die hier misschien op de site zetten als je terug bent?!
amassakoul
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Ik heb het e.e.a. gelezen en gezien over PNG en het lijkt me een erg interessant land om te bezoeken. Ik heb ook wel vaker vernomen dat het niet echt goedkoop is helaas. Ik ben ook wel benieuwd naar info over visa en het land zelf.

Ik denk trouwens wel dat deze topic beter bij 'overige landen in Azië' kan komen aangezien PNG en Indonesië 2 aparte landen zijn.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
Plaats reactie