wat is de volgende bestemming
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: wat is de volgende bestemming
ben alleen met de auto door jotunheimen gereden, was toen erg koud al was het midden in de zomer, er lag nog wel sneeuw
dus zou iig ook wat warme kleren meenemen!

- bolletjeom
- Reisexpert
jotunheim, prachtig mooi. al hadden wij er de hele tijd regen.
1 van de meren hangt als grote foto boven ons bed. Het is een kleurenfoto die bijna zwart/wit lijkt door het donkere weer en dan in de verte een stukje wolken dat openbreekt met een streepje ligt...prachtig
1 van de meren hangt als grote foto boven ons bed. Het is een kleurenfoto die bijna zwart/wit lijkt door het donkere weer en dan in de verte een stukje wolken dat openbreekt met een streepje ligt...prachtig
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:

ik zit in mei vier dagen in hantum, friesland....overnachten/mediteren in "tibetaans" klooster
.
en in juni natuurlijk naar de dalai lama himself in amsterdam

en in juni natuurlijk naar de dalai lama himself in amsterdam
amassakoul
ik ga donderdag naar Nederland! en omdat ik daar het afgelopen jaar nog geen 3 maanden ben geweest, is dat best bijzonder >:)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
vond net mijn e-ticket in mijn mailbox!!!
ik vertrek 18 april naar Thailand en op 10 mei vanuit Cambodia weer naar huis.
ik had me alleen verrekend. ik zou 2 dagen voor mijn groep vliegen. En de groep start op 20 april (mijn verjaardag) dus ik dacht dat ik op 18 april al in Thailand zou zijn want ze zouden me 2 dagen voor de groep uit sturen. Nu blijkt dat ik op 19 april om 18.00 aankom. Mijn eerste reactie is...ja, fuck. De groep komt op 20 april om 10.00 aan. Dat schiet nog niet op.
................maar de groep VERTREKT dus op 20 april om 10.00 uit Nederland en komt 21 april om 18.00 aan
hihihihi...ik heb dus wel 2 dagen ter voorbereiding en ik hoef geen verjaardagstractatie te bedenken. zit gewoon remi en aleen op mijn verjaardag in Chiang Mai

ik vertrek 18 april naar Thailand en op 10 mei vanuit Cambodia weer naar huis.
ik had me alleen verrekend. ik zou 2 dagen voor mijn groep vliegen. En de groep start op 20 april (mijn verjaardag) dus ik dacht dat ik op 18 april al in Thailand zou zijn want ze zouden me 2 dagen voor de groep uit sturen. Nu blijkt dat ik op 19 april om 18.00 aankom. Mijn eerste reactie is...ja, fuck. De groep komt op 20 april om 10.00 aan. Dat schiet nog niet op.
................maar de groep VERTREKT dus op 20 april om 10.00 uit Nederland en komt 21 april om 18.00 aan

hihihihi...ik heb dus wel 2 dagen ter voorbereiding en ik hoef geen verjaardagstractatie te bedenken. zit gewoon remi en aleen op mijn verjaardag in Chiang Mai
In Chieng Mai hebben ze gewoon internet, dus wij zijn bij jebolletjeom schreef:zit gewoon remi en aleen op mijn verjaardag in Chiang Mai

(En ik stuur je wel een SMSje)
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Afgelopen weekend besloten de eerste week van februari volgend jaar maar vast vrij te nemen. Beetje ruim van tevoren, maar op 1 februari moet ik namelijk naar een concertje in de O2 Arena in Londen. It's a dirty job, but someone's gotta do it. En als je daar dan toch zit, waarom niet meteen een weekje in die stad eraan vast plakken?
Wel mazzel trouwens, nog geen van m'n collega's had voor die week iets ingepland staan, ik ben weer eens de eerste
Wel mazzel trouwens, nog geen van m'n collega's had voor die week iets ingepland staan, ik ben weer eens de eerste

- bolletjeom
- Reisexpert
Een collega van Jeroen wilde laatst voor de komende 4 jaar de maand oktober afblokken. Nou...toen werd ie wel even snel op de vingers getikt. alle ouders met kinderen willen in de herfstvakantie vrij
Nu mogen ze max 1 jaar vooruit boeken
Nu mogen ze max 1 jaar vooruit boeken

- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
4 jaar? Je kan ook overdrijven >:)
Ach, ik heb in dit geval ook niet eens vrij gevraagd, maar gewoon die week in de algemene agenda gezet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op korte termijn is dat soms wat lastiger, aangezien er dan toch even gekeken moet worden naar de lopende projecten. En toestemming krijgen kan dan soms vervelend lang duren. Te lang zelfs. Anders had ik deze week al in Hong Kong gezeten, en daarmee €200 uitgespaard op de vlucht. 's Ochtends hadden ze de beoogde vlucht nog, 's avonds niet meer
Ach, ik heb in dit geval ook niet eens vrij gevraagd, maar gewoon die week in de algemene agenda gezet. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Op korte termijn is dat soms wat lastiger, aangezien er dan toch even gekeken moet worden naar de lopende projecten. En toestemming krijgen kan dan soms vervelend lang duren. Te lang zelfs. Anders had ik deze week al in Hong Kong gezeten, en daarmee €200 uitgespaard op de vlucht. 's Ochtends hadden ze de beoogde vlucht nog, 's avonds niet meer

Ik heb vannacht toch maar even mijn familie in Bali op de hoogte gebracht van mijn komst. Woensdag zie ik hen weer (na bijna 2 jaar), jippie!!!!! Aq pulang!
Volgende trip gaat (hoop ik) een half jaar zuidoost Azie worden. Bij thuiskomst maar eens met m'n baas over onbetaaald verlof gaan praten...
6,7,8 juni een kort weekendje naar Stockholm. Kon het toch niet laten
. Moet gewoon iets gepland hebben staan.
Mijn vriend kan helaas niet mee want die heeft niet meer zoveel vakantiedagen en aangezien we in oktober 4 weken weg willen.
Dus als iemand nog een gezellig hostel ofzo weet?

Mijn vriend kan helaas niet mee want die heeft niet meer zoveel vakantiedagen en aangezien we in oktober 4 weken weg willen.
Dus als iemand nog een gezellig hostel ofzo weet?
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Ohh ik heb in zo'n ontzettend leuk hostel geslapen in stockholm... Het was een groot schoolgebouw dat in de zomervakantie wordt omgebouwd tot een hostel. Hele leuke sfeer!! Hoe heette het nou ookalweer?
Even opgezocht: http://www.ostrareal.com/
Maar dat is dus alleen in de zomervakantie en ik weet niet wanneer die begint in Stockholm.
In ieder geval veel plezier!!! Stockholm is leuk!!!
Even opgezocht: http://www.ostrareal.com/
Maar dat is dus alleen in de zomervakantie en ik weet niet wanneer die begint in Stockholm.
In ieder geval veel plezier!!! Stockholm is leuk!!!
- Daniii
- Wereldreiziger
- Contacteer:
In mei misschien (mijn werkgever moet nog akkoord gaan
) 2 weekjes naar China!!