zoetigheid in Thailand
- bolletjeom
- Reisexpert
zoetigheid in Thailand
Zoals het er nu uitziet gaat mijn reis naar Laos en Cambodja door. Mijn eerste groep komt dan aan op mijn verjaardag in Thailand/chiang mai...dus dacht ik...tja, dan zal ik wat moeten trakteren bij het welkomstpraatje
maar ik kan toch helemaal niet meer bedenken of ze in Thailand lekker zoete dingen hebben die je bij een kopje koffie kan aanbieden !?!?
kan iemand zich iets lekkers herinneren dat door kan gaan voor verjaardagstraktatie?
maar ik kan toch helemaal niet meer bedenken of ze in Thailand lekker zoete dingen hebben die je bij een kopje koffie kan aanbieden !?!?
kan iemand zich iets lekkers herinneren dat door kan gaan voor verjaardagstraktatie?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: zoetigheid in Thailand
Banana pancake's !!! 

Gewoon marsen halen bij de 7eleven. Of op de bovenste verdieping van een van die malls op siam square is ook een drop afdeling..
Wil je iets thais van die cocos hapjes bijvoorbeeld.

Wil je iets thais van die cocos hapjes bijvoorbeeld.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Had ik dat maar een paar jaar eerder geweten!Tikva schreef:... Of op de bovenste verdieping van een van die malls op siam square is ook een drop afdeling..![]()

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
siam square is nogal ver weg van Chiang Mai
en drop kennen die nederlanders al...haha
net als pannenkoeken en mars....
maar mango met sticky rice is wel lekker cultureel verantwoord.
@tikva...kokoshapjes? omschrijf ze eens...er gaat hier nog geen belletje rinkelen

en drop kennen die nederlanders al...haha
net als pannenkoeken en mars....
maar mango met sticky rice is wel lekker cultureel verantwoord.
@tikva...kokoshapjes? omschrijf ze eens...er gaat hier nog geen belletje rinkelen
Van die rijst met kokos waar ze een balletje of een staafje o.id. van hebben gedraaid en dan in de olie gegooid.
Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt vaak gezien en alleen bij van die straat kraampjes.
maar thx to wiki travel: "Een veel voorkomende variëteit heet khanom khrok (ขนมครก) en verdient een beschrijving: het zijn kleine ronde pannenkoekjes van kokosnoot en rijst die vers gebakken worden langs de kant van de weg."
Maar heb het eerlijk gezegd ook niet echt vaak gezien en alleen bij van die straat kraampjes.
maar thx to wiki travel: "Een veel voorkomende variëteit heet khanom khrok (ขนมครก) en verdient een beschrijving: het zijn kleine ronde pannenkoekjes van kokosnoot en rijst die vers gebakken worden langs de kant van de weg."
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
ja, er begint langzaam weer wat te dagen.
ik zie ze weer voor me, die kokos balletjes en ook wel kleine pannekoekjes idd, thanx!
ik zie ze weer voor me, die kokos balletjes en ook wel kleine pannekoekjes idd, thanx!
't is dat ik ooit een terrasje gepikt heb met R en J in BKK, anders zou ik nu toch heel erg gaan twijfelen of Rudi uberhaupt ooit in Thailand is geweest 

ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
- bolletjeom
- Reisexpert
rudi eet niet zo vaak zoetigheid.....of er moet chocolade bij zitten 

-
- Reisexpert
- Contacteer:
Hallo,
Ze maken in Thailand ook gewoon taarten van die Americaanse stijl taarten. Die zijn mierzoet maar zien er altijd erg feestelijk uit. Deze worden ook vaak gebruikt voor bruiloften in Thailand.
gr van Moira
Ze maken in Thailand ook gewoon taarten van die Americaanse stijl taarten. Die zijn mierzoet maar zien er altijd erg feestelijk uit. Deze worden ook vaak gebruikt voor bruiloften in Thailand.
gr van Moira
- bolletjeom
- Reisexpert
het kwartje is gevallen!!!! ....denk ik....kleine ronde pannenkoekjes van kokosnoot en rijst
van die poffertjes! nu weet ik het weer. die zijn best lekker idd
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
wij aten ook wel van die rijstkoekjes, die vond ik wel erg lekker... verder hebben ze met de groepreis ons toen gefrituurde wormen laten proeven wat ook lekker was.. net als suikerriet..