reisverzekering en werken

Altijd al willen weten of het mogelijk is om de reis te maken die je al jaren wilt gaan doen met het budget die je voor ogen hebt? Of wil je weten welke verzekering het beste bij jouw reis past?
bolletjeom
Reisexpert

Re: reisverzekering en werken

Bericht door bolletjeom »

Niet veel waarde:
je moet het anders bekijken. Wat kost het als je alles moet vervangen!!
En dan is het een duur grapje.
Stel dat je rugzak helemaal weg is.
Nieuwe rugzak €100
5 paar nieuwe sokken a €2
3 t-shirts a €5
paar wandelschoenen €100
paar teva's €60
slaapzak €40
2 broeken a €30
alles wat in je toilettas zit...als snel €40
enz enz enz. get my point?
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Het niet verzekeren van je bagage is idd geen optie. Als dan je rugzak een keer gestolen wordt, dan krijg je tenminste een deel van de kosten terug. Alleen de verzekering van de electronica hoeft in mijn opinie niet erg hoog te zijn. (Nu is 150 euro wel erg weinig ;( ) Ik heb meestal niet erg veel nieuwe electronica mee of was erg goedkoop. Dan is het meestal het risico afwegen. En als je het verschil opspaart, dan heb je meestal een potje achter de hand.
michaelz1981
Reiziger

Bericht door michaelz1981 »

Het si ook prettig dat bagage verzekering gewoon in een basis pakket van een verzekering zit. Maar als je claimt, dan moet je toch overal bonnen voor hebben? Bonnen van kleding bewaar ik niet vaak en soms is het een afweging of je het moeite wel wilt nemen om ter plaatse bij een land naar de politie te gaan en een rapport op te laten maken. Soms kan het in sommige landen gewoon erg moeizaam zijn, zeker als ze geen engels agenten tot hun beschikking hebben.
Karin.kamai
Reiziger

Bericht door Karin.kamai »

Hallo,

Ben me zelf ook in verzekeringen aan het verdiepen in verband met een reis van een jaar. Bij ons gaat er ook een laptop, en geloof het of niet, een mengpaneel mee om te kunnen dj-en. Mijn vriend kan echt niet zonder zijn muziek en misschien kunnen we er nog leuke gigs mee scoren tegen een paar drankjes of een slaapplek...Hollandse house is tenslotte wereldberoemd :)

Volgens mij is de Globetrotter reis verzekering iets goedkoper dan ISIS. Als je boekt via het reisbureau Tunafish krijg je ook nog eens 10% korting. De polisvoorwaarden kan je op hun site nakijken en je kan er voor kiezen om medische kosten niet mee te verzekeren.

Misschien heb je er iets aan...succes!
Plaats reactie