backpackersbus frankrijk

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

backpackersbus frankrijk

Bericht door bolletjeom »

ik was mijn tas aan het pakken en kwam de inhoud van mijn rugzak van een vorige reis tegen. Daar zat een flyer bij van een backpackersbus door Frankrijk.
zo'n hop-on-hop-off systeem dat ze ook kennen in australië enzo

ziet er best goed uit. ik vind de prijzen ook wel ok. €249 voor een route van een week of 2 en is incl veel entree prijzen
wat vinden jullie van dit systeem en van de prijzen?
Is het de moeite waard om het op te nemen als tip? zouden jullie zelf overwegen dit zo te doen?

http://www.ze-bus.com/
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Daniii
Wereldreiziger
Contacteer:

Re: backpackersbus frankrijk

Bericht door Daniii »

Ik vind het wel aan de dure kant eigenlijk... Volgens mij is het veel voordeliger om een interrailpas aan te schaffen, dan kun je 10 dagen verdeeld over 22 dagen reizen voor dezelfde prijs... door heel Europa.
Of zie ik nu iets over het hoofd? :?

Ik zou hier in ieder geval niet voor kiezen. Maar ook mede omdat ik Frankrijk al te vaak gezien heb. *_*
Marco
Reiziger

Bericht door Marco »

Met interrail zit je toch vast aan bepaalde zones? Dat bedrag wat je net noemde danii voor welke zone is dat dan? Interrail lijkt mij namelijk ook erg leuk maar vind dat ook nog steeds aan de dure kant omdat je ook niet zo gemakkelijk naar goedkope plekjes kunt die iets verder uit het centrum liggen (daarmee maak je het prijsverschil dat je moet betalen in de stad weer ongedaan)
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

nadeel van de trein is de beperktheid in route.
de bus komt overal en gaat langs de hoogtepunten. Volgens mij zijn er ook een hoop entreeprijzen en excursies inbegrepen bij die prijs.
Een soort groepsreis maar dan mag je in en uit stappen wanneer je wilt. Op de reis dagen krijg je dan allerlei stops op interessante plekken

tenminste, zo las ik het op hun site, in de gauwigheid
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Plaats reactie