Help de after reis dip slaat toe

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Re: Help de after reis dip slaat toe

Bericht door Rick »

Als ik daar nu was zou ik het waarschijnlijk niet eens overleven. :P Het is ook een grote omschakeling, een paar weken geleden zat ik nog in de hittegolf van 46 graden en dan zit je nu ineens hier met max. 10 graden is toch wel even rillen. ;)

Kan iemand Engels tegen mij praten? Ik mis dat ook. :@
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Het is hier idd kaal en plat. En nog altijd koud en vroeg donker. Bolletje: is dit nou ook echt de juiste periode voor Krakow :-).
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Het was in Krakow rond het vriespunt. Dus dat valt wel mee. maar 10 graden is aangenamer
Er lag sneeuw en om eerlijk te zijn past dat heel goed bij deze stad. Dit is 1 van de weinige steden die ik mensen zou aanbevelen om te gaan bezoeken in de winter!!
Daarnaast zijn er erug veel leuke restaurantjes en cafetjes waar je om het uur een koffiepauze kunt inlassen en dan ga je niet failliet

Voor een bezoek aan Auschwitz en Birkenau is de winter ook goed. Dan komt het nog beter over hoe ongelooflijk zwaar de leefomstandigheden waren in die kampen. als je zelf tintelende handen krijgt kan je je beter inleven hoe onmenselijk het was dat mensen in een houten schuur lagen zonder dekens dan wanneer de blaadjes aan de bomen zitten en je in een t-shirt loopt.

Overigens schijnt het ook een hele leuke stad te zijn voor de zomer meet heel veel terrasjes, buitenfestiviteiten en parken om in te hangen.

@Galerius, Sure I can speak english. When you really miss it and are bored...there are some texts I'd like to get translated for "alles over " ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Galerius schreef: Kan iemand Engels tegen mij praten? Ik mis dat ook. :@
Be my guest... Every time I visit some forums I have too switch from my English mode to my Dutch mode, which is rather confusing sometimes. So if we all would write in English... :) This would make my life slightly easier at least.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Galerius schreef:Als ik daar nu was zou ik het waarschijnlijk niet eens overleven. :P Het is ook een grote omschakeling, een paar weken geleden zat ik nog in de hittegolf van 46 graden en dan zit je nu ineens hier met max. 10 graden is toch wel even rillen. ;)

Kan iemand Engels tegen mij praten? Ik mis dat ook. :@
Welcome back!

But you think it's cold? In the winter, when it freezes, then it's cold! >:)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Isn't it winter right now? ;) Also I'm awake again for the second time during the night... :O :X

And what are the texts translations about bolletje? I might have a look at it if I'm bored again these weeks before I'm going to do my next trip. :)
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Heeft er iemand een honkbalknuppel? Ik kan maar niet in slaap vallen... ;(
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

aaahh... dat is nou juist 1 van die dingetjes die ik fijn vond van thuis zijn. Lekker in je eigen nestjes kruipen mmmmm...
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Ik denk dat ik nog steeds niet gewend ben aan GMT +1. ;(
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

goede morgen Galerius. En nu vandaag de hele dag wakker en actief blijven!! anders slaap je vannacht weer niet. 8)7
De engelse teksten waren over de geschiedenis van Polen. Kan ik zelf ook vertalen maar ik heb niet veel tijd de laatste tijd en het moet wel kloppen wat ik neer tiep. Dus als je aanbod serieus is dan stuur je maar een pb
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Rick »

Gaat moeilijk worden, ben nu alweer moe. ;(

Toch is dat wel vreemd, toen ik Australië aankwam had ik maar één dag nodig voor de omschakeling en nu ik al bijna op de 3e dag bijna...
Mil1
Reiziger

Bericht door Mil1 »

Welcome back in Holland Galerius

Het is ook bewezen dat oostwaarts reizen beter is voor de biologische klok dan westwaarts. Je lichaam heeft langer de tijd nodig om weer het juiste ritme te krijgen als je uit een tijdzone in het verre oosten komt.
Dus met een beetje geduld gaat de jetlag toch echt wel over :Y succes!
Plaats reactie