Carnaval

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Carnaval

Bericht door Tikva »

Half Nederland is nu aan het carnavallen... (is dit een werkwoord)..
Waar ik nu woon doen ze hier niet aan, vroeger wel vaak in oldenzaal geweest met Carnaval, en verder 1 keer in Peru (cusco) maar dat stelde niet zoveel voor. Meer water naar elkaar schieten dan iets anders.

AfbeeldingAfbeelding
RIo en Ororu zijn volgens mij de beste/beroemste plekken wereldwijd.., heeft iemand wel eens ergens heel gaaf carnaval gevierd.
(met foto's graag)
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Re: Carnaval

Bericht door bolletjeom »

ja... in limburg *)
maar dat telt zeker niet? ik heb er ook geen foto's van.
Eigenlijk ben ik geen carnaval fan maar ik had toen verkering met de "boeren bruidegom" :@
Dus vanaf november al allerlei activiteiten enzo. in een kleine gemeenschap. Daar zit je dan naast je vent aan de hoofdtafel in een markthal terwijl naast hem zijn "boerenbruid" zit met haar vriend...heel grappig allemaal.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

Hier is het nu volop Carnaval maar ik ben er geen fan van. De boerenbruiloften zijn hier ook een gebruik trouwens.

Ik heb buiten Noord-Brabant nergens Carnaval gevierd dus ik kan er niks over vertellen.
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Carnaval, een hele goede reden om een reis naar de andere kant van de wereld te maken. Hoe verder, hoe beter...
Marten
Vakantieganger

Bericht door Marten »

Ik heb echt een ontzettende hekel aan carnaval, zo te horen ben ik niet de enige. :o
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hier nu ook volop carnaval (en ja volgens mij is carnavallen een werkwoord). Ik heb geen hekel aan carnaval maar kan het ook prima missen. Maar is dit niet stiekem een topic om alle brabanders zichtbaar te krijgen op het forum ? :P

Het lijkt me wel leuk om het een keer in Brazilië mee te maken.
tom
Reisexpert

Bericht door tom »

WizardOfOss schreef:Carnaval, een hele goede reden om een reis naar de andere kant van de wereld te maken. Hoe verder, hoe beter...
hier sluit ik mij helemaal bij aan :)
amassakoul
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik woon nu al aantal jaar in breda en heb nog nooit een heel weekend carnaval gevierd, eerst zat ik altijd in buitenland en dit weekend maar in drenthe gebleven bij mijn ouders ;) en de keren dat ik in buitenland zat werd daar niet echt carnaval gevierd alleen Busojaras was wel erg leuk in Mohacs, Hongarije! dit feest wordt altijd aan het einde van de carnavalstijd gevierd!

Afbeelding

Afbeelding
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Ik vind carnaval leuk, al ben ik niet meer zo fanatiek als vroeger. Toen begon ik meestal op vrijdag al te vieren tijdens het Aud Wieverball, zaterdag een beetje hossen, zondag der optoch van Heele, maandag optocht van de Heelebaan en 's dinsdags vaak naar Spekhei. En 's avonds natuurlijk ook de stad in ;)

Toen ik naar Utrecht verhuisde ben ik niet zo vaak meer teruggegaan om te vieren, het is toch anders als je er niet woont. Je bent minder in de stemming en je hebt minder vrienden die gaan.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

bijzonder! Globeskater....!

foto's van verkleede mensen heb ik genoeg....maar dat noemen ze dan een culturele show _O-
Of een paasprocessie of haloween ;)
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
jmksprangers
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door jmksprangers »

nou ik ben een hevige carnaval vierder. Vandaag aan het bijkomen van de afgelopen 5 dagen :Z . Weer een jaartje wachten :'( ...

Het was een goede een leuke carnaval :Y !
timmieboyvr
Wereldreiziger

Bericht door timmieboyvr »

Normaal gesproken 6 dagen carnaval in Beek-Ubbergen! Beginnen op Donderdag met de 'Foute Avond' en vanaf dan tot dinsdag iedere dag helemaal gek!

Ik weet het zeker, er is slecht 1 nadeel aan de reis, en dat is dat ik carnaval moest missen..

(van de andere kant wel weer 250 euro bespaard! HEUHH!! Elk nadeel z'n voordeel hea!)
Liever één backpack op je rug, dan twee op je zolder!
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Het lijkt me wel cool om Prins Carnaval te zijn. Alaaf, en dan heel onduidelijk limburgs brabbelen enzo 8)7
Paolovic
Vakantieganger
Contacteer:

Bericht door Paolovic »

Als jullie het willen weten, kom net bij van 5 dagen en nachten carnaval in Oeteldonk (Den Bosch). Kan het echt niet missen! Helaas weer een heel jaar wachten :'(
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Paolovic schreef:Als jullie het willen weten, kom net bij van 5 dagen en nachten carnaval in Oeteldonk (Den Bosch). Kan het echt niet missen! Helaas weer een heel jaar wachten :'(
Geef mij 1 goede reden waarom ik dit zou willen weten _O-
Plaats reactie