Lastminute aanbieding GALAPAGOS!!!

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

Lastminute aanbieding GALAPAGOS!!!

Bericht door bolletjeom »

LASTMINUTE aanbiedingen Galapagos boten!!!!

5 daagse reis naar de Galápagos op de Angelique:
5 maart tot 9 maart 4 plaatsen $995.00 (ver onder normale verkoopprijs)
26 maart tot 30 maart 4 plaatsen $1370.00
16 april tot 20 april 6 plaatsen $1370.00

Even voor alle duidelijkheid....ik heb hier zelf dus helemaal geen commerciele banden mee. Ik hoorde via een vriendin die daar werkt toevallig dit en ik wilde het met iedereen delen.

Informeer zelf bij www.ecoletravel-ecuador.com (dat kan in het nederlands)
Maar als je mijn naam wilt noemen dan ben ik je dankbaar. Wie weet kan ik er as zomer wel een paar uurtjes gratis spaanseles uitslepen ;-)

groetjes Rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Re: Lastminute aanbieding GALAPAGOS!!!

Bericht door El Niño »

Nog beter (juni/juli 2007)!
Ik ga van donderdag 28 juni tot en met donderdag 5 juli voor een 8-daagse cruise naar deze eilanden. In eerste instantie was ik van plan om een 5-daagse trip te doen voor ongeveer 1000 Euro, en dan nog een paar dagen in het hoofdstadje te blijven. Deze trip kost me 1275 Euro. Boven budget dus, maar dan heb je wel wat! Niet alleen 3 dagen extra (dat spaart weer wat uit, 3 maal overnachting, lunch, ontbijt en avondeten), maar ik heb ook nog eens een first class boot gescoord! De goedkope bootjes (die zinken ook wel eens :-)) maken maar een heel klein rondje, en ik wil toch echt wat meer zien. Ter info: het goedkoopste aanbod dat ik gehad heb is 590 dollar voor 4 dagen op zo’n rotbootje. Deze boot, de Monserrate, maakt een heel grote ronde, inclusief een weinig bezocht eiland in het noorden. De boot zelf heb ik 1200 dollar (daar komt dus nog 400 dollar voor het vliegtuig en 100 dollar entree bij) voor betaald. Ze zeggen dat de normale prijs 1650 is (de Quito prijs dus, volgens mij ligt dat veel hoger als je in het buitenland boekt), de last minute prijs is 1300, en ik heb er nog eens 100 dollar vanaf geluld. Ik heb het echt goed uitgezocht en ben er achter gekomen dat er ook vergelijkbare boten zijn waarvoor ze 2200-2300 dollar vragen.....Het reisbureau heeft de hele boot gechartered, en ik heb een Nederlander gesproken die via hetzelfde bureautje weggeweest is en er erg positief over was! Nu maar hopen dat de hoge verwachtingen uitkomen!
bolletjeom
Reisexpert

je kan prijzen van 2007 niet vergelijken met 2009
de entree van het np is bijv verdubbeld begin dit jaar
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik besef dat de prijzen gestegen kunnen zijn, en zette de juiste periode er daarom bij 8-) . Wel prettig gevoel hoor....en dat terwijl de prijzen in NL nauwelijks stijgen, hehe. Dus eigenlijk moet je met terugwerkende kracht in 2007 naar de Galapagos gaan, en over een halfjaartje in NL een huis kopen :-).

Tsjesus: gaat die parkentree nu al naar $200 :? . Wel extra reden om 8 dagen te gaan natuurlijk.....
En dan te bedenken dat de entree voor Ecuadorianen in 2007 $6 (zes!) dollar was! Zou dat nu naar $12 gaan? Hakt erin zeg *O*
bolletjeom
Reisexpert

Weet je wat pas echt grappig is...dat Amerikanen meer betalen dan alle andere toeristen *)
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Vertel! Het kan niks te maken hebben met de parkentree lijkt me :? .
Dusss, je bedoelt gewoon dat ze vanuit de VS boeken voor meer..............?
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

bolletjeom schreef:je kan prijzen van 2007 niet vergelijken met 2009
de entree van het np is bijv verdubbeld begin dit jaar
Vond dit:
15/09/2008 Seals on the Galápagos Islands (LynHughes)

The Instituto Nacional Galápagos (INGALA), the body that manages the Galápagos National Park and its Marine Reserve, has announced that park entry fees are to double.

From next year, the entry charge per person rises to US$200. The fee is in addition to the US$10 Transit Control Card charge levied on travellers visiting the islands.
Maar volgens mij is het (nog) niet zo. Zag op meerdere site nog steeds 100$ staan (en ergens 110$, dat zal die control fee wel zijn). Wordt wel schandalig duur op deze manier....
Plaats reactie