USA goedkoper outdoorartikelen?

Stel hier je vragen over Canada, de Verenigde Staten en Mexico.
Plaats reactie
bolletjeom
Reisexpert

USA goedkoper outdoorartikelen?

Bericht door bolletjeom »

weet iemand hoe de prijzen in de USA liggen voor outdoor artikelen in vergelijking met Nederland?

want als het daar ietsje goedkoper is dan kopen we daar wat spulletjes aan het begin van onze reis ipv al hier in nederland.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

de dollar koers ligt volgens mij in ieder geval al gunstig voor aankopen met de euro
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

Ik vond dit antwoord van Rob in mijn gastenboek op mijn eigen site.
16 januari 2007
Wat een prachtige site. Wat een avontuur zeg. Ik kan niet reageren op de 'around the globe' site, dus doe ik het hier maar (mijn dochter zit nu in Australie vandaar dat ik jullie vraag zag). Kleding is over het algemeen zeer goedkoop, electrisch ietsje. Advies Google ff en je vind vast een vergelijking.
Have fun,

Rob.
Rob, dank je wel voor je antwoord.!
Hieronder een stukje met uitleg hoe je wel kunt reageren op berichtjes in het forum ( mocht je dat willen in de toekomst)
Vragen stellen of vragen beantwoorden kan als je bent ingeschreven voor het forum ( dit staat los van je reisweblog inloggegevens!) en kan op dit adres
gr rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Ik heb hier http://www.moontrail.com/ ooit iets besteld en laten verzenden naar NL, was goedkoper. Ik heb alleen geen idee of het in gewone winkels daar ook zo goedkoop is.
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Via de email van Wim Ploemen
Ik ben reeds meerdere keren in de USA geweest. 2002 voor het laatst. Toen stond de dollar hfl 2,50. ruim 40% hoger dan nu. De artikelen waren toen ongeveer gelijk aan Nederland. Mag dus aannemen dat ze nu omgerekend goedkoper zullen zijn
Wim, registreren kan bovenaan op deze pagina! mocht er nog een antwoord op verschijnen!
hariejak
Reisexpert

Bericht door hariejak »

google eens op adventure 16 en op REI
Dat zijn goede adressen voor outdoor artikelen.
Of het goedkoper is dat weet ik niet
Plaats reactie