Keuze vliegtickets goedkoop of duurkoop?

Kom tot rust in de Around the Globe huiskamer sectie. Hier kan je kletsen, met een spelletje meedoen of gekke weetjes uitwisselen.
Maf

Re: Keuze vliegtickets goedkoop of duurkoop?

Bericht door Maf »

Ja, weer zo'n mooie terugvlucht :{

Eerst mocht ik onder toeziend oog van erg aardige mannen met geweertjes en lieve hondjes mijn rugzak tot op het tubetje uitpakken, Daarna met heel wat vertraging (en zonder informatie) op een gesloten vliegveld zitten samen met je medereizigers, in het donker! Daarna een ergens geregelde kist met twee piloten die nog ff wat extra uurtjes wilden werken naar Guayaquil mogen vliegen om daar nog wat uurtjes door te brengen, gelukkig was dat vliegveld wel snachts open.

Mijn connecting flight in madrid had ik toen wel gemist...
michaelz1981
Reiziger

Bericht door michaelz1981 »

Ik zou persoonlijk ook via London vliegen maar zal eerder kiezen voor een goedkoop retourtje azie en vanauit daar verder gaan. Je heb bijvoorbeeld al een retour voor 400 euro naar Hong Kong, of 440 euro naar Kuala Lumpur. Maar er zijn nu ook een tarief voor 650 euro naar Nieuw Zeeland met Singapore Airlines. Tenzij ik echt veel kan besparen, dan kies ik eerder een gewone lijndienst. Minder gesleur en meer entertainment. Naar Auckland zit je wel 24 uur in het vliegtuig, als het niet teveel scheelt dan wil ik ook wel entertaintment en verzorging. Air Asia is op dit moment niet zo goedkoop vanuit London, omdat er nu veel aanbiedingen zijn van de gewone maatschappijen. Daardoor zijn de prijzen op dit moment erg laag.
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik als modder eter ben gemodereet _O-
ik had dus hier een reactie geplaatst over een aantal vertragingen die moesten bewijzen dat het misschien niet zo'n strak plan is om 4 vluchten achter elkaar te nemen....maar goed...die reactie...en alle volgende reacties staan nu dus HIER
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
zus

Bericht door zus »

volgens mij hangt het voornamelijk af van je reistijd. Als je maar 3 weken weg bent, vind ik 4 extra reisdagen echt wel niet te de moeite. Als je daarentegen 1 jaar tijd hebt, kan het wel het verschil maken.
Maar voor mij is die reistijd tijdverlies.
BlindeVink

Bericht door BlindeVink »

Dat zijn wel goedkope vliegtickets die jij noemt! maar om zo lang te wachten op een vliegveld, dat vind ik het niet waard.
Plaats reactie