Wwooff'en in Nieuw Zeeland

Stel hier je vraag over stageplekken of (vrijwilligers) werk in het buitenland.
Plaats reactie
Hellekak

Wwooff'en in Nieuw Zeeland

Bericht door Hellekak »

hoi hoi, ik wil graag gaan Wwooff'en in Nieuw Zeeland, en dan op een ranch of iets dergelijks waar je werkt met dieren (liefst paarden). Heeft iemand een idee hoe lang jvantevoren je dat in het algemeen kan regelen?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Hoi Helle,

Hoe eerder je begint met zo iets te regelen hoe beter! Het kan als je wil allemaal wel redelijk snel geregeld zijn. Pas geleden was er een jongen die alles binnen 1 of 2 maanden rond had.

Ik weet niet of je wat hebt aan de informatie over werken met paarden die hier nogal australie gericht is, werken-een-ranch-met-paarden-cowboycursus-t337.html maar misschien dat het vakblad wat er tussen stond je aan adressen kan helpen?
Marijn
Wereldreiziger

Bericht door Marijn »

Het verschilt nogal per Wwoof adres, sommige hosts regelen graag dingen maanden van te voren, anderen vinden het al heel wat als je 2 of 3 weken voor aanvang belt. In de practijk gebeurt het ook vaak dat mensen pas enkele dagen van te voren bellen.

Wil je zeker weten dat je op de 'perfecte' plek terecht komt, dan zou ik ruim van te voren al contact opnemen. Kan nooit kwaad!
Plaats reactie