Zuid-Amerika
- bolletjeom
- Reisexpert
Zuid-Amerika
Hallo allemaal
we hopen eind 2007 voor onbepaalde tijd door zuid-Amerika te gaan trekken.
In dit stadium van onze planning zijn alle tips welkom!
groetjes rudi
we hopen eind 2007 voor onbepaalde tijd door zuid-Amerika te gaan trekken.
In dit stadium van onze planning zijn alle tips welkom!
groetjes rudi
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Enkel in Peru en Ecuador geweest:
Geen hoogtepunt, maar wél leuk om eens te doen in Peru: Sandboarden!
(tenzij je dat op je vorige reis al ergens hebt gedaan)
Raften, altijd plezant om de adrenaline te voelen stromen (3-daagse Rio Apurimac in Peru is een aanrader met z'n class 5).
Beklim eens een hoge top voor de kick (El Misti, met z'n 5800m, doe je reeds in 2 dagen ... ook in Peru).
Geen hoogtepunt, maar wél leuk om eens te doen in Peru: Sandboarden!
(tenzij je dat op je vorige reis al ergens hebt gedaan)
Raften, altijd plezant om de adrenaline te voelen stromen (3-daagse Rio Apurimac in Peru is een aanrader met z'n class 5).
Beklim eens een hoge top voor de kick (El Misti, met z'n 5800m, doe je reeds in 2 dagen ... ook in Peru).
- bolletjeom
- Reisexpert
goede tips van kohraya
een toevoeging:
ecuador: jungle en galapagos en de treinrit op het dak in rio bamba.
peru: ruines van chan chan (troijllo), de bergen van Huaraz, inca trail, condors in arequipa.
bolivia: pampas, la paz, de mijnen van potosi, de zoutvlaktes van uyuni en de gijsers.
chili: San pedro de atacama
argentinie: skien in las lenas, de waterval op de grens van brazilie (iguazu), boca juniors voetbal wedstrijd in B. Aires.
Paraguay: Itaipu dam (de éénna grootste van de wereld!)
uruguay: de steden aan het strand.
een toevoeging:
ecuador: jungle en galapagos en de treinrit op het dak in rio bamba.
peru: ruines van chan chan (troijllo), de bergen van Huaraz, inca trail, condors in arequipa.
bolivia: pampas, la paz, de mijnen van potosi, de zoutvlaktes van uyuni en de gijsers.
chili: San pedro de atacama
argentinie: skien in las lenas, de waterval op de grens van brazilie (iguazu), boca juniors voetbal wedstrijd in B. Aires.
Paraguay: Itaipu dam (de éénna grootste van de wereld!)
uruguay: de steden aan het strand.
Groet,
Sjaak
Sjaak
Ik vind (het zuiden van) Peru zeker een aanrader! Sandboarden erg stoer, prachtige wandeling door canon colca en machu picchu niet te vergeten! De nazca lines en titicacameer vond ik ook de moeite waard..
Veel backpackers die ik tegenkwam die heel zuid-amerika rondreisden vonden argentinie het mooist! Daar wil ik denk ik ook nog heen...
groetjes Carinde
Veel backpackers die ik tegenkwam die heel zuid-amerika rondreisden vonden argentinie het mooist! Daar wil ik denk ik ook nog heen...
groetjes Carinde