waar wil jij heen?
Re: waar wil jij heen?
willekeurige volgorde
1 de stannen
2 iran
3 Ethiopie
4 Uganda
5 Mali
6 Argentinie
7 Suriname
8 Syrie
9 Antartica
10 Bhutan
1 de stannen
2 iran
3 Ethiopie
4 Uganda
5 Mali
6 Argentinie
7 Suriname
8 Syrie
9 Antartica
10 Bhutan
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Eens even denken, een aantal eerste ingevingen in willekeurige volgorde:
- Canada
- Taiwan
- Hong Kong & Macau
- Noord-Korea
- Vietnam
- Bhutan
- Nepal
- Syrië
- Iran
- Jordanië
- Cuba
- Ecuador
- Peru
- Chili
- Canada
- Taiwan
- Hong Kong & Macau
- Noord-Korea
- Vietnam
- Bhutan
- Nepal
- Syrië
- Iran
- Jordanië
- Cuba
- Ecuador
- Peru
- Chili
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
tja moet nu eerst het geld is bij elkaar sparen en tijd gaat in studie! en heb nog wat andere tripjes op planningErikB schreef:Apart dat ik zo vaak IJsland tegenkom. Waarom koppen jullie dat niet nu in met die crisis daar. Laast gekeken en 40% gezakt t.o.v. de Euro....
- bolletjeom
- Reisexpert
WizardofOss denkt...als ik nu gewoon niet nummer dan heeft niemand door dat ik er 14 plaats ipv 10
HAHA

Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Tsja, het stond er ook een beetje klein. En de rest plaatst er dan ook 8 teveel. Je hebt namelijk 10 soorten mensen: zij die binair kunnen tellen, en zij die dat niet kunnen >:)bolletjeom schreef:misschien is het dan ook leuk om een landen wensenlijstje te maken (max 10!!!)
Maar dan toch maar even een ingekort lijstje, Canada is al geboekt en kan dus over een paar maanden sowieso naar een van die andere lijstjes, en de rest valt dan maar net buiten de top-10...
- Taiwan
- Hong Kong & Macau
- Noord-Korea
- Vietnam
- Bhutan
- Syrië
- Iran
- Cuba
- Ecuador
- Chili
Aangezien heel veel mensen roepen dat ze naar Iran willen deze oproep: wie wil er volgend jaar met me mee naar Iran?
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Volgens mij zitten sommige mensen elkaar een beetje na te papagaaien. Ik zag ook al een paar keer Filipijnen. Wat moet je daar nou
. Gelukkig waren het wel vrouwen met deze wens 

Filipijnen? Ik zou er wel naar toe willen om te duiken, en mss ook wel een beetje voor de cultuur. Ook qua natuur schijnt het een prachtig land te zijn. Hoewel het land niet in mijn top 10 staat, zou het zomaar kunnen dat ik het land in een van de komende jaren met een bezoekje zal vereren.ErikB schreef:Volgens mij zitten sommige mensen elkaar een beetje na te papagaaien. Ik zag ook al een paar keer Filipijnen. Wat moet je daar nou. Gelukkig waren het wel vrouwen met deze wens
- bolletjeom
- Reisexpert
waarom de filipijnen....ongerepte natuur en zeer goed duiken en snorkelen...oa grote kans op walvishaaien in kraakhelder water!
En het is een aziatisch land dat nog niet echt veel toerisme kent (behalve dan bepaalde groep mannen).
Jenny....Iran staat nog op de lijst...geen idee voor wanneer. niet voor Jan 2010 maar wie weet daarna
En het is een aziatisch land dat nog niet echt veel toerisme kent (behalve dan bepaalde groep mannen).
Jenny....Iran staat nog op de lijst...geen idee voor wanneer. niet voor Jan 2010 maar wie weet daarna
1 Australië
2 Peru
3 Brazilië (nog is)
4 Nieuw-Zeeland
5 Mexico
6 Canada
7 Cambodja
8 China
9 USA
10 Nepal
2 Peru
3 Brazilië (nog is)
4 Nieuw-Zeeland
5 Mexico
6 Canada
7 Cambodja
8 China
9 USA
10 Nepal
1) Costa Rica (staat er aan te komen)
2) Panama (staat er aan te komen)
3) Ecuador (staat er aan te komen)
4) Peru (staat er aan te komen)
5) Bolivia
6) Brazilië
7) Vaticaanstad
8) Andorra
9) China
10) Nieuw Zeeland
11) Helaas mag ik er maar 10 invullen, maar zou nog ff door kunnen gaan....
2) Panama (staat er aan te komen)
3) Ecuador (staat er aan te komen)
4) Peru (staat er aan te komen)
5) Bolivia
6) Brazilië
7) Vaticaanstad
8) Andorra
9) China
10) Nieuw Zeeland
11) Helaas mag ik er maar 10 invullen, maar zou nog ff door kunnen gaan....
Of ik kijk heel erg met mijn neus of er wordt maar 2 keer de Filipijnen gezegd door mij en Rudi. Als "naprater" zou ik je maar ff mijn reden geven. Duiken, stranden, de aziatische cultuur maar met spaanse invloeden (want vroeger spaanse kolonie) lijkt me erg bijzonder, de rijstterrasen op de WHC. Plan was ook hier naar toe te gaan tijdens de wereldreis maar uiteindelijk toch liever meer tijd in andere landen gekozen. Voor de volgende keer zuid-oost azie staat de filipijnen zeker boven aan.ErikB schreef:Volgens mij zitten sommige mensen elkaar een beetje na te papagaaien. Ik zag ook al een paar keer Filipijnen. Wat moet je daar nou. Gelukkig waren het wel vrouwen met deze wens
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
- bolletjeom
- Reisexpert
Filipijnen heeft bij mij ook serieus op de lijst gestaan voor vorig jaar. Alleen kwam er toen een mogelijkheid van een paar maanden Ecuador voorbij. Dus Filipijnen is geen napratertje.
Mali is een napratertje van mijn kant. niet via dit forum maar meer van reizigers die in Afrika ontmoet heb. ik weet er heel weinig van maar heb zoveel goede verhalen gehoord dat het op mijn wensen lijst terecht is gekomen.
Ik ben (aangenaam) verrast dat ik het land zo veel vaker zie langs komen in het rijtjes
Mali is een napratertje van mijn kant. niet via dit forum maar meer van reizigers die in Afrika ontmoet heb. ik weet er heel weinig van maar heb zoveel goede verhalen gehoord dat het op mijn wensen lijst terecht is gekomen.
Ik ben (aangenaam) verrast dat ik het land zo veel vaker zie langs komen in het rijtjes
Geen idee hoe ik bij Mali kwam, maar ik wil er al sinds 2004/2005 naar toe. Alleen was ik toen te druk met werk, en later zijn er steeds andere bestemmingen tussendoor gekomen 

Was dat om daar Spaans te leren? Er werd mij ooit tijdens Spaanse les verteld, dat ze op de Filipijnen Spaans spreken. Verbaasde me, maar schijnt echt zo te zijn.Filipijnen heeft bij mij ook serieus op de lijst gestaan voor vorig jaar. Alleen kwam er toen een mogelijkheid van een paar maanden Ecuador voorbij. Dus Filipijnen is geen napratertje.