1 maandje Thailand

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
HenkJan81
Vakantieganger

1 maandje Thailand

Bericht door HenkJan81 »

weet iemand of er ergens een site staat die een leuke tour van ongeveer 1 maand beschrijft/foto's laat zien? Heb de lonely planet al wel, maar wil alvast wat beeldvorming :) Of kan iemand hier een leuke route vermelden? Wil van alles wat meepikken, natuur, oude gebouwen, Bangkok en een weekje relaxen op eens strand.

Tweede vraag erbij, zie bv in één route van de lonely planet wel 4 eilandjes staan. Zijn ze allemaal zo erg verschillend dan?
bolletjeom
Reisexpert

Re: 1 maandje Thailand

Bericht door bolletjeom »

je kan altijd op mijn website kijken naar de verschillende routes die ik heb afgelegd in Thailand en dan ook de fotoalbums bekijken

Wat ook een methode is....bekijk de websites van Djoser, Summum, Baobab, Sawadee, Shoestring, Koning Aap etc etc etc. Zie welke routes zij met de groepen maken en vaak zijn er foto's en zelfs video impressies!
Ga niet uit van hun tempo!! ze sjezen razendsnel langs alles heen maar het geeft je wel een mooie indruk van wat er allemaal te zien is in een land en welke route door de meeste mensen afgelegd wordt
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Maf

Re: 1 maandje Thailand

Bericht door Maf »

In Thailand kan je vanuit Bangkok grof gezegd eigenlijk twee kanten op; naar het binnenland of naar de kust/eilanden. Wat veel mensen doen is eerst het binnenland in om het eind van de reis te duiken, luieren en feesten op de eilanden. De eilanden van Thailand zijn gevarieerd, wat zoek je? Het ongerepte (wat een stuk moeilijker vinden is) of Partyheaven (no problem daar). Pak een paar plaatsen uit die je zeker wilt gaan bezoeken, of dat gebeurt is dat altijd een tweede ;) maar dan heb je iig aanknopingspunten of dingen die je echt niet wilt missen. Als je aankomt op Khao San Road krijg je wel ideeen waar je heen kan ;) Dat is het mooie van Thailand, het is echt een land om geheel ongepland te reizen.
Plaats reactie