Backpack persoonlijk tintje meegeven!

Wat kan ik het beste in mijn rugzak doen en wat niet? Deel hier de meningen samen met anderen over de reisuitrusting.
Plaats reactie
katrien

Backpack persoonlijk tintje meegeven!

Bericht door katrien »

Hola...

Heeft er iemand leuke ideeen of dingen waar mee ik mijn backpack een persoonlijk tintje mee kan geven?
:Y ;)

Muchios grachias
bolletjeom
Reisexpert

Re: Backpack persoonlijk tintje meegeven!

Bericht door bolletjeom »

textiel verf
en dan niet die dingen waarmee je een laken kan kleuren maar van die stift achtige dingen die je bij de hobby winkels kunt kopen.
als je een beetje leuk kunt tekenen kan je je uitleven. Of je laat mensen er een boodschap op schrijven
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Als je van lekker fout houdt, dan zou je er zo'n playboy konijntje aan kunnen hangen (eh...heb ik niet hoor) _O- .
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

ik spaar al jaren vlaggetjes om op mijn backpack te naaien.. alleen liggen die nog steeds her en der verspreid bij mij thuis en bij mijn ouders.. toch zou ik daar graag nog mijn backpack mee willen versieren..
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

dat laatste idee hadden we ook maar die stof is pittig om doorheen te naaien.
Jeroen heeft ze nu allemaal op een schoudertas zitten die ie (tot mijn spijt) in Nederland regelmatig ziet
aan de ene kant is het leuk maar het staat ook wel een beetje sneu. Zo van "kijk mij eens"
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
LaosFan
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door LaosFan »

In Laos heb ik er weleens een mooie klodder kippenstront opgehad omdat een mand kippen boven mijn backpack op het dak stond. Was wel een persoonlijk tintje want niemand anders had het...
Kijk ook eens op de pagina van onze homestay-guesthouse: https://web.facebook.com/Don-Som-Rivers ... 3/?fref=ts
El Niño
Reisexpert

Bericht door El Niño »

Ik zeg gadverdamme Sander! Ideetje: als je nog van die Albert Heijn wuppies hebt liggen, en zou je die eraan kunnen naaien. Is je backpack helemaal te wuppie!
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Wij hebben in elk land sleutelhangers gekocht en die aan onze dag rugzak gehangen. Bijvoorbeeld een mini Taj-Mahal, petronas towers, ijsbeer (singapore), prambanan, surfboard (bali), rugzakje (nicaragua) etc etc..

Heel leuk en je ook veel reacties op en de meest hebben we nog steeds.
Helaas alleen dat er op een gegeven moment wel wat afviel of door grijpgrage kinderhandjes mee is genomen.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Globeskater
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Globeskater »

wat ook wel leuk is om hem in bijv Thailand te laten beschilderen, sommigen hebben dat met dagrugzak of fototoestelhoesje laten doen bij zo'n fabriekje
WizardOfOss
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door WizardOfOss »

Globeskater schreef:ik spaar al jaren vlaggetjes om op mijn backpack te naaien.. alleen liggen die nog steeds her en der verspreid bij mij thuis en bij mijn ouders.. toch zou ik daar graag nog mijn backpack mee willen versieren..
Heel herkenbaar...
Plaats reactie