Mijn plan is om voor 8 maanden naar ZO azie en Nieuw Zeeland te gaan, vertrek in april. Nu bezig met voorbereidingen zoals verzekeringen.
Vorig jaar heb ik bij het kiezen van een verzekering gekozen voor een interpolis verzekering met aanvullend pakket. Vooral de buitenland dekking hiervan is super, via collectief van Rabobank krijg je tot een jaar wegblijven alles vergoed!!
Ook alle vaccinaties hebben we vergoed gekregen. Helaas wel via een partij van hun (meditel) en niet via de GGD. Malerone (beter als je duikt) voor 6 maanden was ook geen enkel probleem, terwijl dit toch heel duur is.
Ik moet in Nederland een basisverzekering houden dus heb ik liever geen zorgkosten in mijn reisverzekering. Maar de rest is wel belangrijk. Ik heb uitgebreid naar de: lang op reis van de Europeese, Isis, en Globertrotter verzekeringen gekeken. Het kan aan mij liggen maar wat zijn die vreselijk duur! je bent zo 400 euro pp kwijt. :x
Ik vond ook nog de volgende verzekering: de ohra permanente verzekering. 365 dagen mag je hier aansluitend weg blijven. http://www.ohra.nl/nl/particulier/verze ... nformatie/ Deze verzekering is echt een heel stuk goedkoper (96 euro voor 2 personen heel jaar lang). Maar dan slaat bij mij wel meteen de twijfel toe.
Dus mijn vraag, kent iemand van jullie deze verzekering? en zo ja wat zijn er ervaringen hiermee?