Spullen kopen in Azië
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: kleren kopen
oja, nog een tip
let op met de kleuren enzo. die lekker goedkope flodderbroeken kunnen flink afgeven! eerst appart wassen of eventjes nadrukkelijk zeggen tegen het dametje dat de was voor je doet!
Ik heb ook compleet verkleurd ondergoed simpelweg omdat het een zweterige dag was en mijn broek dus af gaf.
let op met de kleuren enzo. die lekker goedkope flodderbroeken kunnen flink afgeven! eerst appart wassen of eventjes nadrukkelijk zeggen tegen het dametje dat de was voor je doet!
Ik heb ook compleet verkleurd ondergoed simpelweg omdat het een zweterige dag was en mijn broek dus af gaf.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Re: kleren kopen
Goed om te weten dat er in Thailand op zich wel iets te koop is. Eerst wilde ik eigenlijk zo weinig mogelijk kleding mee nemen (1 broek en wat shirtjes) en daar alles kopen, maar heb er toch nog 2 broeken bij gekocht. Maar omdat ik zwanger ben, en redelijk snel groei op t moment, ben ik bang dat ik straks niet meer in die broeken pas! Heb ze wel een maat groter gekocht, maar toch...dan zijn de flodderbroeken dus een uitkomst! 

slippers maleisie
Hallo allemaal ik heb ff een vraagje
Weet er iemand of je goedkoop van die havaianas slippers kan schoren in Kuala Lumpur Maleisie? Zijn ze een beetje veel verkrijgbaar daar? Want ik wil ze perse hebben omdat ze zo lekker lopen, maar k vind 20 euro (!) hier in Nederland wel erg duur. Alvast bedankt!
groetjes Lidewij Croes
Weet er iemand of je goedkoop van die havaianas slippers kan schoren in Kuala Lumpur Maleisie? Zijn ze een beetje veel verkrijgbaar daar? Want ik wil ze perse hebben omdat ze zo lekker lopen, maar k vind 20 euro (!) hier in Nederland wel erg duur. Alvast bedankt!
groetjes Lidewij Croes
- bolletjeom
- Reisexpert
Re: slippers maleisie
heb nooit begrepen waarom die havaianas nu lekkerder lopen dan welke andere plastic slipper...maar het zal wel aan mij liggen
Je kunt ze zo goed als zeker wel krijgen in die luxe shoppingmalls...of ze veel goedkoper zijn weet ik niet
In Ecuador waren ze alleen te krijgen bij 2 hele hippe tentjes en dus net zo duur als in Europa.
Maar neppers moet je zeker wel kunnen krijgen en die lopen vast net zo goed.
Je kunt ze zo goed als zeker wel krijgen in die luxe shoppingmalls...of ze veel goedkoper zijn weet ik niet
In Ecuador waren ze alleen te krijgen bij 2 hele hippe tentjes en dus net zo duur als in Europa.
hm ok
ja ze lopen gewoon heel lekker, moet je maar van me aannemen.
weet iemand anders het wel zeker?
ja ze lopen gewoon heel lekker, moet je maar van me aannemen.
weet iemand anders het wel zeker?
Kan me niet herinneren ze in Azie echt veel gezien te hebben (behalve nep natuurlijk)...
In centraal amerika worden ze wel een stuk goedkoper (maar voor daar nog steeds duur) te koop in grote malls.. en inderdaad ze lopen echt lekker.
In centraal amerika worden ze wel een stuk goedkoper (maar voor daar nog steeds duur) te koop in grote malls.. en inderdaad ze lopen echt lekker.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
ja in midden amerika heb ik ze inderdaad heel veel gezien, alleen die waren een keer gejat toen ik snachts ging zwemmen
bestellen dan maar! bedankt

bestellen dan maar! bedankt
heb ze besteld voor 14,95 inc verzendkosten en btw dus valt mee
ik weet dat dit geen shopforum is maar toch: http://www.havaianaswebshop.nl/
voor de liefhebbers
ik weet dat dit geen shopforum is maar toch: http://www.havaianaswebshop.nl/
voor de liefhebbers

Ik heb ze in Nederland ook wel eens gekocht voor 12 euro....
Ikzelf heb schoenmaat 41, en de merkslippers in dure winkels in Maleisie stopten allemaal bij maatje 39-40. Houd daar vooral ook rekening mee!
Ikzelf heb schoenmaat 41, en de merkslippers in dure winkels in Maleisie stopten allemaal bij maatje 39-40. Houd daar vooral ook rekening mee!
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Maar ze lopen nog steeds heerlijkbolletjeom schreef:heb nooit begrepen waarom die havaianas nu lekkerder lopen dan welke andere plastic slipper...maar het zal wel aan mij liggen

- bolletjeom
- Reisexpert

voor de anderen...ik ken nog een zeer geheim adresje in Quito waar ze hele leuke verkopen

gewoon even een tempel bezoeken.
Kan je uitzoeken bij de ingang.
>:)
dit heb ik dus serieus 2 keer meegemaakt en dat is echt niet grappig!Tommy schreef:gewoon even een tempel bezoeken.
beide keren waren het slippers van minder dan 2 euro, maar het is knap l*llig als je op blote voeten verder moet.... (een van de keren zijn mijn slippers laten terug bezorgd.)
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
LP kopen in Vietnam
De nieuwe South-East Asia on a shoestring komt uit maart uit. Ik ben dan helaas al 3 weken in vietnam...
Weet iemand van jullie misschien of hier makkelijk aan te komen is in Vietnam? Tegen die tijd zal ik al richting het noorden zijn denk ik.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de oude ga kopen of alleen de LP van vietnam, maar deze zijn ongeveer even duur...
Tips zijn welkom!
Weet iemand van jullie misschien of hier makkelijk aan te komen is in Vietnam? Tegen die tijd zal ik al richting het noorden zijn denk ik.
Ik ben nog aan het twijfelen of ik de oude ga kopen of alleen de LP van vietnam, maar deze zijn ongeveer even duur...
Tips zijn welkom!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: LP kopen in Vietnam
Hallo,
Je kunt in Vietnam gewoon een kopie van de LP kopen deze is daar 3 USD na onderhandeling. Er lopen mensen rond daar die ze verkopen. De kopieen zijn erg goed en doen het ook prima. Ik denk dat het nog moeilijker een echte te vinden dan een kopie.
gr van Moira
Je kunt in Vietnam gewoon een kopie van de LP kopen deze is daar 3 USD na onderhandeling. Er lopen mensen rond daar die ze verkopen. De kopieen zijn erg goed en doen het ook prima. Ik denk dat het nog moeilijker een echte te vinden dan een kopie.
gr van Moira