Wat is het beste vervoersmiddel voor 10 weken Australië?
Wat is het beste vervoersmiddel voor 10 weken Australië?
Hallo mensen,
Wat is voor 2 personen, 10 weken Australië, periode ong: begin nov tot halverwege januari, het goedkoopste vervoersmiddel? Auto/camper kopen, auto/camper huren of OV?
Ik hoop dat iemand goede adviezen heeft,
Alvast bedankt
Wat is voor 2 personen, 10 weken Australië, periode ong: begin nov tot halverwege januari, het goedkoopste vervoersmiddel? Auto/camper kopen, auto/camper huren of OV?
Ik hoop dat iemand goede adviezen heeft,
Alvast bedankt
Re: Vervoer
Ik denk dat een camper huren het beste is voor je reis. Je bent namelijk 'maar' 10 weken in Australië en ik neem aan dat je zoveel mogelijk wilt zien? Dan is een camper de beste optie. Kopen zou niet echt handig zijn omdat je hem daarna weer moet verkopen en je hebt maar 10 weken. Dus huren zou de beste optie zijn denk ik. 

- bolletjeom
- Reisexpert
ik zou ook een camper huren. handiger dan kopen en je bent veel flexibeler in de plaatsen die je kunt bezoeken dan wanner je met de bus reist. Verder kan je veel wild kamperen dus kost het overnachten niets terwijl je met 2 man in een slaapzaal zo €40 kwijt bent per nacht
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Wereldreiziger
- Contacteer:
Hey jasmijn,
Ik ben je berichtje al eerder tegengekomen
Huren is de beste optie, kopen is teveel gedoe voor een periode van 10 weken.
Het is geheel persoonlijk of je een auto wilt huren of een campertje. Met een campertje ben je wel iets flexibeler omdat je gewoon ten alle tijden op een camping kan staan.
Wij hebben gekozen voor een auto omdat we veel afwisselden. Soms op een camping in een tent en soms in hostels, questhouses etc.
Cheers
Ik ben je berichtje al eerder tegengekomen

Huren is de beste optie, kopen is teveel gedoe voor een periode van 10 weken.
Het is geheel persoonlijk of je een auto wilt huren of een campertje. Met een campertje ben je wel iets flexibeler omdat je gewoon ten alle tijden op een camping kan staan.
Wij hebben gekozen voor een auto omdat we veel afwisselden. Soms op een camping in een tent en soms in hostels, questhouses etc.
Cheers
'The world is a book, of which those who stay in one place read only one page'