engels leren in sydney of brisbane

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
loesmeijer

engels leren in sydney of brisbane

Bericht door loesmeijer »

Hallo,

In November of December ga ik naar Australie om daar een maand op een school engels te gaan leren.
Nu heb ik mijn twijfels over welke stad, Sydney of Brisbane? welke is echt een aanrader en waar is het weer op dat moment het beste?

Daarna heb ik nog 6 weken om verder te reizen, dan wil ik gaan duiken en naar ayers rock (en natuurlijk nog wel meer)
Graag zou ik wat tips horen over hoe het beste te reizen en misschien nog wat leuke hotspots die te zien/doen zijn op die route.
en is dit te doen i.v.m het weer?? geen regen seizoen???

alvast heel erg bedankt

Gr loes
Rick
Reisexpert
Contacteer:

Re: engels leren in sydney of brisbane

Bericht door Rick »

Ik denk dat het weer ongeveer hetzelfde is van Sydney en Brisbane. Alhoewel het in Brisbane meer kan gaan regenen. Alleen is Brisbane een iets wat rustigere stad (en minder toeristisch) dan Sydney en ook een stuk goedkoper om er te leven. Het is maar waar je van houdt, maar ik zou Brisbane persoonlijk fijner vinden om er te studeren. :)
Erik
Site Admin

Re: engels leren in sydney of brisbane

Bericht door Erik »

Ja ik denk ook dat Brisbane een stukje rustiger is en ookw at kleiner. Maar Sydney is zo groot dat je dat verschil niet echt direct gaat merken :) Het is ook (zoals de australiers zeggen ) meer laid back. Voor Brisbane zit je ook wat meer in de goede richting als je wil gaan duiken of een tripje wil doen. Aangezien je iets centraler ligt aan de oostkust.
Plaats reactie