Reisgenote ca 60 jr gezocht langere tijd naar Italië of Spanje

Zoek je een reisgenootje voor Europa vind hem of haar dan hier!
Plaats reactie
Robro

Reisgenote ca 60 jr gezocht langere tijd naar Italië of Spanje

Bericht door Robro »

Ik zou graag een paar maanden naar Italië willen. Ik ben een man van 60 jr en zoek een gezellige reisgenote (vrouw) die het ook leuk vindt om mee te gaan. Ik hou van cultuur, strand , bergen, lekker mediterrraans eten , en een terrasje pakken. Ook activiteiten zoals wandelen en fietsen of mountainbiken.
Scmart

Re: Reisgenote ca 60 jr gezocht langere tijd naar Italië of Spanje

Bericht door Scmart »

Hi Robro
Ik ben al langere tijd aan t overwegen om een langere tijd op reis te gaan. Maar niemand die hiervoor in de gelegenheid is. Italië is ook mijn favoriet.
Hoor graag of je nog opzoek bent.
Dan misschien afspreken om voor te stellen en te bespreken.
Ooo ik ben van t vrouwlijk geslacht en 59.
🌝
Gr Sil
Robro

Bericht door Robro »

Hoi Sil,
Ben je nog altijd in voor een lange reis of heb je al iets gevonden?
Groetjes, Rob
BeNature

Bericht door BeNature »

Hi Rob,

Hierbij een reactie van mij op je oproep voor een vrouwelijke reisgenoot. Maar misschien ben je al voorzien.

Mijn naam is Bianca en ik ben 60 jaar. De laatste jaren ben ik alleen op reis geweest en vind dat alleen ondernemen niet leuk.
Ik ben gek op Italie, Spanje en Portugal. Mijn droom/doel is om jaarlijks een aantal maanden in het buitenland te vertoeven en ik wil gaan ontdekken waar ik het leuk ga vinden om een langere tijd te verblijven/wonen. Ik ben spiritueel aangelegd, om het zo maar even te noemen, ben niet oppervlakkig en sta bewust in het leven, daarnaast heb ik veel humor, avontuurlijk ingesteld enz., een mensenmens. Mocht dit je aanspreken en je zoekt nog een reismaatje, dan hoor ik graag van je (lees)

Ik wil niet direct enkele maanden weg, maar ik kan wel een paar weken weg, en indien het heel goed bevalt langer of vaker weg. Ik ben gestopt met mijn praktijk en hen veel vrije tijd.

Groetjes Bianca
Hierbabuena

Bericht door Hierbabuena »

Hallo Bianca,
Ik zag je reaktie op een ander bericht en vroeg me af of je al voorzien bent.
Ik heb een fijn huis in een klein dorp aan de kust van Tenerife en zoek iemand die het leuk vindt om daar met mij en mijn hond Lucky een paar maanden door te brengen. Ik ben een vrouw van 69, brede belangstelling, ik woon in Amsterdam, heb een intensieve band met Spanje, Spaans is mijn tweede moedertaal. Ik wil graag jan t/m mrt naar Tenerife. Mocht dit je aanspreken, laat svp weten.
Hartelijke groet,
Wilma
Plaats reactie