Curaçao
Re: Zelfstandige naar Curacao
Wij hadden in curacao een scooter gehuurd.
Dat is toch veel lekkerder dan een auto. Lekker in de buitenlucht en je ziet meer.
Een beetje rondtuffen langs alle baaitjes. En rij eens een keer van de weg af en kijk maar waar je terecht komt.
Daarbij is het eiland ook niet zo groot, dus goed te doen!
Vooral als je alleen bent: = minder duur!
Wel zou ik vooraf je overnachtingen boeken.
Wij kwamen als backpackers op het vliegveld binnen. Ze vroegen waar wij zouden verblijven maar wij hadden nog geen idee.
Bijna mochten we het land niet in. Pas na duidelijke uitleg dat wij backpackers waren en nooit vooraf deden reserveren mochten we door.
Ter plekke zoeken naar een bed viel dan ook erg tegen. Was het niet vol, dan was het duur!!
Vooraf boeken dus!
Dat is toch veel lekkerder dan een auto. Lekker in de buitenlucht en je ziet meer.
Een beetje rondtuffen langs alle baaitjes. En rij eens een keer van de weg af en kijk maar waar je terecht komt.
Daarbij is het eiland ook niet zo groot, dus goed te doen!
Vooral als je alleen bent: = minder duur!
Wel zou ik vooraf je overnachtingen boeken.
Wij kwamen als backpackers op het vliegveld binnen. Ze vroegen waar wij zouden verblijven maar wij hadden nog geen idee.
Bijna mochten we het land niet in. Pas na duidelijke uitleg dat wij backpackers waren en nooit vooraf deden reserveren mochten we door.
Ter plekke zoeken naar een bed viel dan ook erg tegen. Was het niet vol, dan was het duur!!
Vooraf boeken dus!
6 personen naar curacao en eiland hoppen
Hallo allemaal,
op dit moment zitten we met een groep studenten in Suriname en zullen we eind januari nog ruim 2 weken vakantie vieren op cuaraco.
Nu zijn we opzoek naar een appartement of een huis waar we voor een redelijke prijs kunnen verblijven met 6 personen, heeft iemand hier tips voor?
Daarnaast zouden we nog graag een bezoekje willen brengen aan Aruba en Bonaire. Ik heb begrepen dat dit met de boot kan, maar kan hier zelf niks over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
op dit moment zitten we met een groep studenten in Suriname en zullen we eind januari nog ruim 2 weken vakantie vieren op cuaraco.
Nu zijn we opzoek naar een appartement of een huis waar we voor een redelijke prijs kunnen verblijven met 6 personen, heeft iemand hier tips voor?
Daarnaast zouden we nog graag een bezoekje willen brengen aan Aruba en Bonaire. Ik heb begrepen dat dit met de boot kan, maar kan hier zelf niks over vinden. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt!
Re: 6 personen naar curacao en eiland hoppen
Vanuit suriname is het niet mogelijk met de boot,je zou via internet vanuit nederland via slm of surinaams een ticket kunnen boeken of naar vliegveld zorg en hoop gaan en een vlucht boeken met kleinere vliegtuig.
niet zomaar met boot gaan anders word je of beroofd of je komt in de problemen.
over een huis,kijk op internet en via google.nl naar huizen huren suriname en je komt genoeg tegen.
let wel dat nu het geld gedevalueerd is je niet persoonlijk moet onderhandelen je bent dan anders veel meer kwijt.
er zijn genoeg mogelijkheden voor een huis
ik hoor wel als er vragen zijn
Liam
niet zomaar met boot gaan anders word je of beroofd of je komt in de problemen.
over een huis,kijk op internet en via google.nl naar huizen huren suriname en je komt genoeg tegen.
let wel dat nu het geld gedevalueerd is je niet persoonlijk moet onderhandelen je bent dan anders veel meer kwijt.
er zijn genoeg mogelijkheden voor een huis
ik hoor wel als er vragen zijn
Liam
-
Re: 6 personen naar curacao en eiland hoppen
Ook naar Bonaire/Aruba kan je eigenlijk niet per boot. Of je moet een privebootje vinden, maar lijkt mij geen goed plan.Beter vliegen tussen de eilanden. Is ook niet super duur.
Hoelang wil je in totaal nog weg. Even een bezoekje brengen aan de omliggende eilanden gaat niet zomaar. De afstand is wel een stuk groter dan bijv naar de waddeneilanden. Beter je eerst nog even verdiepen in hoe alles zit.
Hoelang wil je in totaal nog weg. Even een bezoekje brengen aan de omliggende eilanden gaat niet zomaar. De afstand is wel een stuk groter dan bijv naar de waddeneilanden. Beter je eerst nog even verdiepen in hoe alles zit.
-
Curacao
Hi,
Door de nieuwe Corona maatregelen lijkt Curaçao nu de enige bestemming waar wij nog heen kunnen.
Omdat ik graag nog ergens heen zou willen deze maand:
(1.) Zijn er mensen die mid nov. naar Curaçao gaan?
(2.) Iemand ervaring met alleen reizen naar Curaçao
(3.) Zijn er mensen die meewillen ?
Ben benieuwd naar jullie reacties.
Door de nieuwe Corona maatregelen lijkt Curaçao nu de enige bestemming waar wij nog heen kunnen.
Omdat ik graag nog ergens heen zou willen deze maand:
(1.) Zijn er mensen die mid nov. naar Curaçao gaan?
(2.) Iemand ervaring met alleen reizen naar Curaçao
(3.) Zijn er mensen die meewillen ?
Ben benieuwd naar jullie reacties.