Waar backpacken na Corona Crisis

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Erik
Site Admin

Re: Waar backpacken na Corona Crisis

Bericht door Erik »

EMMEKE25 schreef: 09 jul 2020 22:19 Maar kun je ook vergelijken met bijv. Azie?
Ik denk dat Azië wel iets anders is omdat de kosten om er te reizen wat lager zijn, plus dat er meer verschillende nationaliteiten komen. Maar de vraag is of het daarom minder leuk is? Dat denk ik niet.
EMMEKE25

Bericht door EMMEKE25 »

Bedankt voor de informatie, eric
menasil
Reisexpert

Bericht door menasil »

EMMEKE25 schreef: 09 jul 2020 22:19 Maar kun je ook vergelijken met bijv. Azie?
Nee want ik ben daar nooit gaan backpacken ;) alleen in hotels geweest en dat is anders. Ik heb wel mensen ontmoet in de hostels waarmee ik ook samen activiteiten heb ondernomen en er werden speciale avonden georganiseerd. Zal nu ongetwijfeld allemaal anders zijn met de maatregelen.
Arnout3008
Reisexpert

Bericht door Arnout3008 »

Komende donderdag vertrek ik naar Bonaire om daar een tijdje te werken :) Kennissen van me op het eiland gaven me al wat tips waar ik heen zou moeten gaan, werk vinden in Nederland is vrijwel onmogelijk momenteel. Heb me helemaal scheel gesolliciteerd... Na 40 sollicitaties en afwijzingen of überhaupt geen reactie gekregen te hebben raak je langzaamaan de motivatie wel een beetje kwijt..
Once a year, go someplace you’ve never been before.

Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Dat kan ik me voorstellen dat het erg demotiverend werkt. Ik moet zeggen dat het perspectief van een vaccin in ieder geval een heel klein beetje hoop geeft voor de toekomst (ook van de website).

Naar wat voor functie zoek je? Wie weet zie ik wat voorbij komen en kan ik het in ieder geval naar je doorsturen. Weet je ook waarop je bent afgewezen?

Is er voldoende werk in Bonaire? Ik lees dat het toerisme daar ook redelijk stil ligt op dit moment.
Plaats reactie