plannen van een goeie route!!

Stel hier al je vragen over het Zuid-oostelijke gedeelte van Azië.
Plaats reactie
Azie2009

plannen van een goeie route!!

Bericht door Azie2009 »

Wij vertrekken 13 September naar ZO Azie voor een rondreis van 3 maanden,
onze reis start op Koh samui,wij willen dan vervolgens Thailand,Laos,Cambodja,Vietnam,Maleisie en
Singapore bezoeken.hoeveel tijd hebben we ongeveer nodig per land en wat is een goeie reisroute zonder
dat we steeds dubbele landgrenzen passeren,het liefst doen we dat zonder te vliegen tussendoor.
we hebben nog geen ticket terug naar NL geboekt,dus we zoeken nog een eind punt om vandaar terug
te vliegen naar NL(voordelig).

Alvast bedankt,

:W
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Re: plannen van een goeie route!!

Bericht door Tikva »

Beginnen om Ko Samui dan niet 2 keer dezelfde route is en niet vliegen is lastig.

Ko Samui, oversteken en lekker een ruime weekje relaxen op de ko phagnan ofzo (afhankelijk weer), omhoog naar bangkok, bezoek kanchanaburi, Ayutaya. Totaal = 2 weken
Dan Cambodja, 3 weken, Vietnam van noord-naar zuid i.v.b. visum 4 weken, Laos van noord naar zuid 4 weken ivb visum.
ooops dat is 13 weken dus je tijd is op.

Als je toch heel graag naar Malasie en Singapor wil kan je ook vanuit Ko Samui omlaag gaan en dan vanaf Kuala Lumpur met airasia goedkoop vliegen naar bijvoorbeeld Cambodja of Vietnam
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Azie2009

Bericht door Azie2009 »

Wij willen 5 dagen ff bijkomen van de vlucht op koh Samui en ff relaxen,
en dan hadden we zelf ingedachten om dan Thailand omhoog te reizen dan van noord naar zuid Laos
dan Cambodja en via zuid Vietnam naar noord.evt vliegen naar maleisie
of
Thailand noord dan terug reizen richting cambodja laos omhoog en dan vietnam van noord naar zuid.
evt dan nog maleisie en singapore om vanuit daar terug te vliegen.
Ik weet het niet :?

Erik
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

Azie2009 schreef:Wij willen 5 dagen ff bijkomen van de vlucht op koh Samui en ff relaxen,
en dan hadden we zelf ingedachten om dan Thailand omhoog te reizen dan van noord naar zuid Laos
dan Cambodja en via zuid Vietnam naar noord.evt vliegen naar maleisie
Erik
Lijkt me ook echt een hele prima route.. je hebt helemaal geen hulp nodig :)

Ik zou dan nu nog geen ticket kopen van vietnam naar Maleisie, gewoon wachten tot je een paar weken onderweg bent en dan kan je beter inschatten of je tijd over hebt. Ik verwacht zelf van niet. Plus (vasteland)Malesie is naar mijn mening toch een stuk minder dan al die andere landen.

Maar je moet ook nog een terug vlucht boeken he.. dan zou ik toch bangkok doen want dat is een van de goedkoopste plekken.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
bolletjeom
Reisexpert

Bericht door bolletjeom »

ik sluit me aan bij het advies van Tikva
skip maleisie en Singapore zodat je de volle 3 maanden kan gebruiken voor de andere 3 landen.
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
ponchovogel
Vakantieganger

Bericht door ponchovogel »

of eehm samui, bangkok, koh chang thailand, cambodia , vietnam , laos , chiang mai thailand >vliegt op kuala lumpur

is t iets?
Plaats reactie