Download oude blogs
Download oude blogs
Dag Erik,
Helaas. Het lukt mij niet om ook maar een van mijn vele blogs te vinden , laat staan te downloaden. Wel kon ik een voor mij onduidelijk foto bestand downloaden in een zip formaat dat ik op mijn iMac niet kan openen. Is er wellicht een probleem in een Apple omgeving met het herkennen, dan wel binnenhalen, van mijn bestanden? Ik ben zeer geïnteresseerd in een download zoals in jou mail omschreven.
Verder moet ik je melden dat wij al onze reisplannen even in de koelkast hebben gelegd in afwachting van een vaccin of aangetoonde immuniteit . Wij reizen nu in ons hoofd, in boeken en films en kijken af en toe verlekkerd terug naar de foto's van onze reizen , waarvan ik mooie selecties op Flickr heb staan. Al sinds 2004 ben ik daar als pro-member aanwezig. ( Google: Dirk Huijssoon albums Flickr )
De blogs op Around the Globe waar ik erg enthousiast over was heb ik eind vorig jaar in de vorm van schermfoto's verzameld, maar dat is eigenlijk een onhandige vorm. Vandaar dat ik blij ben met de geboden mogelijkheid.
Hopelijk kun je me helpen de downloads daadwerkelijk te realiseren.
Vriendelijke groet,
Dick
Helaas. Het lukt mij niet om ook maar een van mijn vele blogs te vinden , laat staan te downloaden. Wel kon ik een voor mij onduidelijk foto bestand downloaden in een zip formaat dat ik op mijn iMac niet kan openen. Is er wellicht een probleem in een Apple omgeving met het herkennen, dan wel binnenhalen, van mijn bestanden? Ik ben zeer geïnteresseerd in een download zoals in jou mail omschreven.
Verder moet ik je melden dat wij al onze reisplannen even in de koelkast hebben gelegd in afwachting van een vaccin of aangetoonde immuniteit . Wij reizen nu in ons hoofd, in boeken en films en kijken af en toe verlekkerd terug naar de foto's van onze reizen , waarvan ik mooie selecties op Flickr heb staan. Al sinds 2004 ben ik daar als pro-member aanwezig. ( Google: Dirk Huijssoon albums Flickr )
De blogs op Around the Globe waar ik erg enthousiast over was heb ik eind vorig jaar in de vorm van schermfoto's verzameld, maar dat is eigenlijk een onhandige vorm. Vandaar dat ik blij ben met de geboden mogelijkheid.
Hopelijk kun je me helpen de downloads daadwerkelijk te realiseren.
Vriendelijke groet,
Dick
Re: Download oude blogs
Ik ben ook op zoek naar mijn oude blogs! In plaats van een nieuw topic sluit ik me dus aan bij bovenstaande post. Het oude adres was maartendownunder.aroundtheglobe.nl
Hoi Maarten, ik heb je zojuist een email gestuurd met meer vragen om achter het weblog te komen. De opgegeven naam hierboven bestaat in ieder geval niet in onze database.
Ik heb even gekeken en zie dat jullie verhalen wél aanwezig zijn en deze ook ter download aangeboden worden. Maak je gebruik van een PC of computer (en niet een tablet of telefoon). Daar kan het mogelijk aan liggen. Ik heb zojuist in ieder geval gezien dat er ruim 434 pagina's aan verhalen te downloaden staan.nelladick schreef: ↑14 apr 2020 17:05 Helaas. Het lukt mij niet om ook maar een van mijn vele blogs te vinden , laat staan te downloaden. Wel kon ik een voor mij onduidelijk foto bestand downloaden in een zip formaat dat ik op mijn iMac niet kan openen. Is er wellicht een probleem in een Apple omgeving met het herkennen, dan wel binnenhalen, van mijn bestanden? Ik ben zeer geïnteresseerd in een download zoals in jou mail omschreven.
Dag Erik,
Vreemd... Zoals ik in mijn eerdere post aangaf werk ik op een iMac . Ik krijg een melding na het binnenhalen van het aangeboden bestand ( dat werkt dus wel ) als ik ze probeer te unzippen dat het een leeg bestand betreft. Die 434 pagina's wil ik heel graag binnen krijgen, maar hoe dan. Kun je ze misschien via WeTransfer aan mij zenden? Of zie je nog een andere oplossing
Vreemd... Zoals ik in mijn eerdere post aangaf werk ik op een iMac . Ik krijg een melding na het binnenhalen van het aangeboden bestand ( dat werkt dus wel ) als ik ze probeer te unzippen dat het een leeg bestand betreft. Die 434 pagina's wil ik heel graag binnen krijgen, maar hoe dan. Kun je ze misschien via WeTransfer aan mij zenden? Of zie je nog een andere oplossing
[/img][/img]/Users/dirkhuijssoon/Desktop/Schermafbeelding 2020-04-15 om 10.23.54.jpg
En is het mogelijk om deze nog te achterhalen? Ik kom er ook niet uit.
Zie geen kopje 'mijn blogs' in het menu
http://pj-za.aroundtheglobe.nl/
Zouden jullie de afbeelding willen mailen naar webmaster @ aroundtheglobe punt nl? Ik heb jullie profiel expliciet nagekeken en het moet er dus zeker staan. De vraag is nu waarom het niet te downloaden is.
Hoi Petra, ik kan pj-za niet meer vinden in onze gegevens. Ik vermoed dus dat dit blog in een eerder stadium al is opgegeven.Petra schreef: ↑15 apr 2020 10:27 En is het mogelijk om deze nog te achterhalen? Ik kom er ook niet uit.