Jiuzhaigou open of niet?

Stel hier je vragen over Rusland, Mongolië en China of misschien wil je meer weten over de beroemde treinroute? Maar ook ook andere landen zoals Tibet, Hongkong, Macau en Taiwan komen hier aan bod.
Plaats reactie
Chinatreinkaartjes
Contacteer:

Jiuzhaigou open of niet?

Bericht door Chinatreinkaartjes »

Meerdere mensen vragen mij over informatie over Jiuzhaigou, is deze nou open of gesloten? Jiuzhaigou is momenteel nog gesloten , wanneer het park weer opengaat is ook nog niet bekend.

De verwachting is echter wel dat deze tijdens het hoogseizoen weer opengaat en dan zullen er ook weer vluchten zijn tussen Chengdu en Jiuzhaigou.

Meer info kan je vinden op de onderstaande site [verwijderd]
Informatie over treinreizen en treinkaartjes in China & Kazachstan! www.treinkaartjeschina.nl
Tibetlover
Reiziger

Re: Jiuzhaigou open of niet?

Bericht door Tibetlover »

Jiuzhaigou is inderdaad momenteel nog steeds gesloten. Ik heb berichten gelezen dat het park omstreeks 1 mei a.s. weer zou openen voor het publiek. Of deze datum klopt en hoe het park dan open gaat (wellicht met een maximum aantal bezoekers per dag?) is afwachten. Ik hoop zelf dat het park dit jaar weer opengaat nadat het na de aardbeving in augustus 2017 is gesloten. Want het is een adembenemend mooi park. Ik ben er in het najaar van 2016 geweest en wil het graag komende herfst opnieuw bezoeken. Wie nieuwsgierig is hoe geweldig mooi het park is, neem een kijkje op mijn website:
http://www.ellenebens.nl/portfolio-item ... 16-part-3/
Plaats reactie