Zelf route maken rondreis Zuid-Afrika
Zelf route maken rondreis Zuid-Afrika
In okt/nov 2020 willen wij 4 weken een rondreis maken door Zuid-Afrika.
Start: Kaapstad en eindigen in: Johannesburg
Wie weet hoe ik onze rondreis in kaart kan brengen incl. km?
GoogleMaps = max. 10 bestemmingen invoeren + helaas géén km
Graag jullie reacties, alvast dank!
Start: Kaapstad en eindigen in: Johannesburg
Wie weet hoe ik onze rondreis in kaart kan brengen incl. km?
GoogleMaps = max. 10 bestemmingen invoeren + helaas géén km
Graag jullie reacties, alvast dank!
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Zelf route maken rondreis Zuid-Afrika
Hoi, Ik kan je helpen om die route voor je te maken, geen extra kosten. Ligt eraan hoe jullie willen gaan rijden, langs de kust? Dan is het in totaal ongeveer 2270 km.
Ik maak altijd een route boek, met km en hoe lang je er ongeveer over rijd naar de volgende bestemming.
Laat maar weten hoe en wat
Ik maak altijd een route boek, met km en hoe lang je er ongeveer over rijd naar de volgende bestemming.
Laat maar weten hoe en wat
Annemieke,
Dank voor reactie.
Graag zou ik zelf een routekaart willen maken.
Is hier een app/website voor?
Dank voor reactie.
Graag zou ik zelf een routekaart willen maken.
Is hier een app/website voor?
Met maps.google.nl kan je gewoon een route maken. Dan wordt de tijd en KM gewoon aangegeven:
https://www.google.nl/maps/dir/Kaapstad ... 26.2041028
Eventueel de route opknippen op kilometers die je per dag wilt afleggen. Je kan de route ook met je muis verslepen waardoor er geen "benoemde routepunten" zoals steden worden gebruikt, maar je kan wel de route dan "verschuiven" naar verschillende plaatsen. Hierdoor krijg je een totaal aantal km voor je hele vakantie en de route die je graag wilt. Zie:
https://www.google.nl/maps/dir/Kaapstad ... 041028!3e0
https://www.google.nl/maps/dir/Kaapstad ... 26.2041028
Eventueel de route opknippen op kilometers die je per dag wilt afleggen. Je kan de route ook met je muis verslepen waardoor er geen "benoemde routepunten" zoals steden worden gebruikt, maar je kan wel de route dan "verschuiven" naar verschillende plaatsen. Hierdoor krijg je een totaal aantal km voor je hele vakantie en de route die je graag wilt. Zie:
https://www.google.nl/maps/dir/Kaapstad ... 041028!3e0
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
-
- Reisexpert
- Contacteer:
nee geen app nog kunnen vinden helaas
Thx voor reacties, ik ga "stoeien" met ontvangen info!
Annemieke,
Wil jij mij niet leren zo'n routeboek te maken ...
Wil jij mij niet leren zo'n routeboek te maken ...
Ik gebruik ook altijd google maps, via de "mijn plaatsen" optie en dan "kaarten" kan je meerdere routes (waarbij die max 10 plaatsen gelden) gebruiken, zo kan je dus aardig wat plaatsen aangeven (bijvoorbeeld per etappe die je wilt rijden een aparte route). Per route kan je dan vervolgens de "stapsgewijze routebeschrijving" opvragen, waarbij je km's en verwachtte reistijd te zien krijgt.
Ik heb in september '17 dezelfde reis gemaakt (4 weken, kaapstad ->johannesburg, zelf route gemaakt) dus ik heb de kaart nog staan in google
Correctie, 2016 alweer..time flies
Ik heb in september '17 dezelfde reis gemaakt (4 weken, kaapstad ->johannesburg, zelf route gemaakt) dus ik heb de kaart nog staan in google

Correctie, 2016 alweer..time flies

-
- Reisexpert
- Contacteer:
reken bij de reistijd, altijd 30 tot 45 minuten erbij. De reistijden op google zijn heel optimistisch namelijk.