Van Colombia naar Peru, maar hoe?
-
Van Colombia naar Peru, maar hoe?
Hoi allemaal!
Ik vertrek volgende week naar Colombia samen met mijn vriend.
Nu hebben we 2 maanden de tijd. De 2e maand gaan we naar Peru.
Er zijn verschillende manieren om van Colombia naar Peru te reizen. Vluegtickets zijn helaas erg duur, zo rond de 400 euro.
Heeft iemand ervaring met de busreis? Of juist met de boot via de jungle?
Hoop op wat meer info, kan er niet zoveel over vinden..
alvast bedankt!!!
Ik vertrek volgende week naar Colombia samen met mijn vriend.
Nu hebben we 2 maanden de tijd. De 2e maand gaan we naar Peru.
Er zijn verschillende manieren om van Colombia naar Peru te reizen. Vluegtickets zijn helaas erg duur, zo rond de 400 euro.
Heeft iemand ervaring met de busreis? Of juist met de boot via de jungle?
Hoop op wat meer info, kan er niet zoveel over vinden..
alvast bedankt!!!
-
Re: Van Colombia naar Peru, maar hoe?
Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals directe buslijnen van Colombia naar Peru ( goed, snel en saai) of als je toch de tijd hebt van bus naar bus hoppen via de Panamericana of via de Andes (langzamer maar veel interessanter) of via de Amazone en dan bv van Leticia (Colombia) naar Iquitos of Pucallpa (Peru)
-
Re: Van Colombia naar Peru, maar hoe?
Ik ben vergeten te vermelden dat vanaf Leticia naar Peru enkel met boot kan maar dat zullen de meeste wel weten neem ik aan. Daar is nog geen weg gebouwd...landcruiser schreef: ↑25 feb 2019 19:12 Er zijn verschillende mogelijkheden, zoals directe buslijnen van Colombia naar Peru ( goed, snel en saai) of als je toch de tijd hebt van bus naar bus hoppen via de Panamericana of via de Andes (langzamer maar veel interessanter) of via de Amazone en dan bv van Leticia (Colombia) naar Iquitos of Pucallpa (Peru)