Hoi,
Ik wilde vragen of jullie weten wat het goedkoopst vliegen is naar Canada (Calgary).
Ik wil daar een jaar heen om te werken, heb al werk/onderdak, maar het ticket is erg duur vergeleken met het ticket wat ik kocht toen ik naar australie ging.
Weten jullie met welke maatschappij ik het beste kan vliegen en/of er aanbiedeingen zijn?
Alvast bedankt.
Goedkoop ticket naar Canada
Goedkoop ticket naar Canada
Uit de mailbox:
- WizardOfOss
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Goedkoop ticket naar Canada
Tip: zoek eens vanaf Heathrow. Ik ben momenteel zelf aan het zoeken naar een ticket richting de westkust voor komende zomer. Daarbij zijn we wel flexibel qua bestemming, we huren toch een auto om rond te rijden dus waar we beginnen doet er niet zo toe. Maar de goedkoopste optie tot nu toe was van Heathrow naar Seattle, met tussenlanding €580, non-stop €630. Vanaf Schiphol, Brussel, Dusseldorf of Frankfurt zouden we in alle gevallen enkele honderden euro's meer kwijt zijn, en direct naar Vancouver of Calgary eveneens. Voor het prijsverschil kunnen we makkelijk nog op eigen gelegenheid de Noordzee oversteken.
Re: Goedkoop ticket naar Canada
Hmm jammer dat je niet naar de oostkust gaat.
Er is namelijk nu een hele leuke aanbieding bij Icelandair naar Halifax of Toronto.
(als je rvertrekt in april, mei of juni, voor maximaal een jaar en boekbaar tot 24 jan)
Ik ga dit misschien boeken, inclusief 3 nachten stopover Reykjavik.
Kosten retour, inclusief toeslagen 318,08 p.p!!!!
Er is namelijk nu een hele leuke aanbieding bij Icelandair naar Halifax of Toronto.
(als je rvertrekt in april, mei of juni, voor maximaal een jaar en boekbaar tot 24 jan)
Ik ga dit misschien boeken, inclusief 3 nachten stopover Reykjavik.
Kosten retour, inclusief toeslagen 318,08 p.p!!!!