bali/indonesie of thailand

Stel hier je overige vragen over Azië, die niet opgenomen zijn in de andere sub-forums van Azië. Denk hierbij aan: Japan, Myanmar, Filipijnen, Korea, Singapore en de Stannen in Midden Azië.
Plaats reactie
anneliekebosma
Contacteer:

bali/indonesie of thailand

Bericht door anneliekebosma »

Ik ga 3 maart eerst naar australie en dan nieuw zeeland, op de terugweg twijfel ik of ik naar thailand ga of bali/indonesie, wat raden jullie aan?!?!
bolletjeom
Reisexpert

Re: bali/indonesie of thailand

Bericht door bolletjeom »

Bali! mits je weg gaat/blijft uit Kuta. Ik weet ook niet hoeveel tijd je hebt natuurlijk. Thailand is groot, Indonesië is groter. Heb je maar een weekje ofzo dan zou ik dus Bali zeggen. Heb je meer tijd dan kan je meerdere eilanden overwegen of Thailand.
Thailand is ook leuk maar ook erg toeristisch. Bali heeft veel meer Cultuur
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
Tikva
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Tikva »

mmmmm lastig hoor... Persoonlijk vind ik bangkok heel leuk dus als je echt maar 2 of 3 daagjes hebt dan kies ik zeker voor thailand. Heb je een weekje dan weer voor bali want daar is meer te doen met minder tijd. Bij meer dan 2 weken weer voor thailand.... huuuuh...

Oke dus
- Hoeveel tijd heb je?
- Welke periode van het jaar? (thailand in de regen of bali in de zon is natuurlijk makkelijk kiezen)
- Wat wil je.. stand, snel een impressie van azie, natuur, cultuur etc.
http://www.gezinopreis.nl 2014: Vietnam Cambodja & Thailand. 2013: Curaçao, Tallinn, IJsland Canada & NY
Ron
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door Ron »

mocht je inderdaad maar een week of 2 hebben dan kun je veel van het eiland bali zien.
en kun je ook nog rustig in kuta verblijven voor een paar dagen mocht je willen feesten.
ik heb me er toen prima vermaakt. had alleen graag wat meer tijd gehad om in de omgeving van lovina rond te kijken.
geniet van je trip voor dat je het weet is het over.
http://www.rocomo.nl
Plaats reactie