hey,
afgelopen zomer heb ik met interrail, neem aan dat je dat met prijskaartje bedoeld

door Europa getrokken voor een maand.. Ik ben richting Oost- Europa getrokken omdat het daar relatief goedkoop is in vergelijking met west Europa en wou gewoon heel graag eens interrailen.. ik denk dat ik zelf rond de 900 a 1000 euro heb uitgegeven... Ik vond het heel bijzonder om met de trein te beginnen en daar gewoon mee te reizen.. ben uiteindelijk in Oostenrijk, Hongarije, Bulgarije, Turkije, Griekenland en Macedonie geweest.. in die landen kan je redelijk goedkoop reizen en dat houdt je budget laag..
wat mensen ook doen is ergens goedkoop naar toe vliegen en van daaruit rondreizen.. dit kan in Oost europa goedkoper uitvallen... in de balkan landen heb je bijvoorbeeld ook nog de balkan pas
het ligt er dus vooral aan waar je heen gaat... heb zelf ook ooit met de auto een maand door Noorwegen getrokken, maar dat was veel duurder omdat het gewoon een duur land is..
Ik weet dus niet waar je interesses liggen en wat je heeel erg graag wilt zien op deze reis?
op worldonrails.nl heb je een interrailforum waar men ook veel over treinkaartjes weet!