backpackersbeurs en/of bijeenkomsten in 2009?
-
- Vakantieganger
backpackersbeurs en/of bijeenkomsten in 2009?
hallo allemaal,
De vakantiebeurs is nog maar net voorbij, maar toch zat ik mij al weer af te vragen of er voor aankomend jaar nog boeiende beurzen of bijeenkomsten zijn, waarvan het de moeite is om naartoe te gaan?
Bijvoorbeeld een bnn-backpackerscafe of iets dergelijks? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groet mathijs
De vakantiebeurs is nog maar net voorbij, maar toch zat ik mij al weer af te vragen of er voor aankomend jaar nog boeiende beurzen of bijeenkomsten zijn, waarvan het de moeite is om naartoe te gaan?
Bijvoorbeeld een bnn-backpackerscafe of iets dergelijks? Ik ben benieuwd naar jullie reacties!
Groet mathijs
Re: backpackersbeurs en/of bijeenkomsten in 2009?
ik denk dat de bnn-backpackersbeurs een stille dood is gestorven, want hij is vorig jaar ook niet geweest. Misschien dit jaar nog en anders denk ik dat het niet meer is.
In april hebben wij een ontmoetingsdag van around the globe, misschien vind je het leuk om daar naar toe te gaan?
In april hebben wij een ontmoetingsdag van around the globe, misschien vind je het leuk om daar naar toe te gaan?
Zijn die er niet meer? Jammer.evanerp schreef:ik denk dat de bnn-backpackersbeurs een stille dood is gestorven, want hij is vorig jaar ook niet geweest. Misschien dit jaar nog en anders denk ik dat het niet meer is.
Aan de andere kant: toen ik een paar jaar geleden op die beurs stond (voor BNN zelf) waren er ook al nauwelijks belangstellende voor de beurs. Behalve de mensen dan die de kraampjes bemanden.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
-
- Vakantieganger
Oke, maar wat houdt zon ontmoetingsdag verder dan in? Ik las het inderdaad al in andere posts dat 11 april ontmoetingsdag is. Ik ben er wel nieuwschierig naar 

- bolletjeom
- Reisexpert
de ontmoetingsdag houdt in dat dit zootje ongeregeld gezellig bij elkaar komt en een terras of kroeg onveilig maakt.
De kans om eens te zien welke gezichten er bij de namen horen en te praten over reizen.
Wie weet match je met iemand die heel veel weet over een land waar jij naar toe wilt of kan jij iemand helpen met wat tips.
Het is geheel vrijblijvend en niet gestructureerd met z'n alle om een tafeltje (of 2) zitten en ervaringen uitwisselen
De kans om eens te zien welke gezichten er bij de namen horen en te praten over reizen.
Wie weet match je met iemand die heel veel weet over een land waar jij naar toe wilt of kan jij iemand helpen met wat tips.
Het is geheel vrijblijvend en niet gestructureerd met z'n alle om een tafeltje (of 2) zitten en ervaringen uitwisselen
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
Reisbegeleider in zuidelijk Afrika
-
- Vakantieganger
En het zooitje ongeregeld alleen de diehardkern of zijn er ook veel nieuwelingen tussen
. Zo zie ik mijzelf namelijk en hoe groter de groep destebeter
.
En zijn er verder nog evenementen waar ik dit jaar naar uit zou kunnen kijken mbt reizen? Ik hoor natuurlijk graag nog meer reacties

En zijn er verder nog evenementen waar ik dit jaar naar uit zou kunnen kijken mbt reizen? Ik hoor natuurlijk graag nog meer reacties

- bolletjeom
- Reisexpert
een groot deel van de diehard kern...zoals jij het noemt...heeft elkaar ook nog niet eerder ontmoet. Er komen ieder jaar nieuwe mensen bij en ook elk jaar een paar mensen die geen reiservaring hebben omdat ze nog moeten vertrekken en veel vragen hebben.
Het is erg ongedwongen. je kunt komen en gaan wanneer je wilt
voor zover ik weet zijn er verder geen bijeenkomsten die boeiend zijn voor backpackers. ik denk ook dat de bnn backpackersdag niet meer bestaat om eerlijk te zijn
Het is erg ongedwongen. je kunt komen en gaan wanneer je wilt
voor zover ik weet zijn er verder geen bijeenkomsten die boeiend zijn voor backpackers. ik denk ook dat de bnn backpackersdag niet meer bestaat om eerlijk te zijn
Mijn reiswebsite: bolletjeom.nl
- Globeskater
- Reisexpert
- Contacteer:
wat ik wel eens gedaan heb is ook naar een infobeurs van shoestring gaan, daar geven ze info over bestemmingen en ik heb daar ook wat reizigers ontmoet waarmee ik van gedachten gewisseld heb.. zo heb je toch wat basic info over landen, alleen shoestring is natuurlijk wel gericht op groepsreizen..