Colombia via land Mexico en dan vliegen naar USA

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
ekorvemaker
Reiziger

Colombia via land Mexico en dan vliegen naar USA

Bericht door ekorvemaker »

Hallo,

Mijn zusje en ik zijn van plan om op 1 februari te vertrekken naar Colombia. We willen dan Panama, Costa Rica, nog een paar landen (help welke??) en Mexico aandoen. Hier hebben we ruim 2 maanden voor. Om vervolgens naar San Diego/Los Angeles te vliegen.
Zijn de landen in Midden Amerika relatief veilig om over land te reizen? En welke landen raden jullie nog aan?
West Amerika willen we per camper verkennen in zo'n 3 a 4 weken. Iemand tips voor een betaalbare verhuurder voor campers?

En in het algemeen de must see per land die we aandoen:)

Ik zit te denken om een ticket te kopen voor Bogota heen en dan San Francisco terug naar Amsterdam 3 maanden later.

PS: Budget is ongeveer 6000 euro pp voor alles. Is dit genoeg?

Alvast bedankt voor de hulp.
pieter81

Re: Colombia via land Mexico en dan vliegen naar USA

Bericht door pieter81 »

Camper en betaalbaar gaan eigenlijk niet zo goed samen.

Als je budget vriendelijk wil reizen zou ik een auto huren en gaan kamperen met een tent. Als je in hotels verblijft en je route slim kiest kan het ook nog redelijke betaalbaar.
Hoe oud zijn jullie trouwens? Onder de 25 zijn auto (en camper) huur prijzen relatief hoog.
Plaats reactie