Ervaringen E-sigaret in Azie
-
Ervaringen E-sigaret in Azie
Hallo allemaal,
wij willen een rondreis gaan maken door zuidoost Azie. De landen die wij gaan bezoeken zijn: Maleisie, Indonesie en bali, Filipijnen, Vietnam, Cambodja en Thailand. Vorig jaar zijn wij al voor drie maanden naar Thailand geweest en weten dat daar de e-sigaret verboden is. toch zijn we ermee daarbinnen gekomen en ook terug naar Nederland. Wij weten ook dat de media altijd een schepje bovenop alles doet om de mens bang te maken. op deze site https://panorama.nl/nieuws/buitenland/r ... -e-sigaret bericht van 6 juli 2018 wordt aangegeven in welke landen het verboden is en er boete of zelfs celstraf kan ontstaan. ik heb heel internet en de overheidssite op zijn kop gezet om te kijken of al deze andere landen ook een verbod hierop hebben gegeven en kan totaal niks vinden. Ervaringen van reizigers daar kan ik ook niks op terugvinden. Ik hoop dat mensen hier ons kunnen helpen en de personen die zelf een e sigaret hebben en ervaringen in deze landen hebben opgedaan ons tips kunnen geven of informatie over hoe hun dit hebben ervaren. wij willen problemen voorkomen alleen beginnen met normale sigaretten daar zitten we ook niet op te wachten. en klopt we kunnen dan beter helemaal stoppen met roken alleen dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik hoop reacties te krijgen van mensen die ervaring hiermee hebben gehad.
Alvast bedankt.
Lisa en Fatih
wij willen een rondreis gaan maken door zuidoost Azie. De landen die wij gaan bezoeken zijn: Maleisie, Indonesie en bali, Filipijnen, Vietnam, Cambodja en Thailand. Vorig jaar zijn wij al voor drie maanden naar Thailand geweest en weten dat daar de e-sigaret verboden is. toch zijn we ermee daarbinnen gekomen en ook terug naar Nederland. Wij weten ook dat de media altijd een schepje bovenop alles doet om de mens bang te maken. op deze site https://panorama.nl/nieuws/buitenland/r ... -e-sigaret bericht van 6 juli 2018 wordt aangegeven in welke landen het verboden is en er boete of zelfs celstraf kan ontstaan. ik heb heel internet en de overheidssite op zijn kop gezet om te kijken of al deze andere landen ook een verbod hierop hebben gegeven en kan totaal niks vinden. Ervaringen van reizigers daar kan ik ook niks op terugvinden. Ik hoop dat mensen hier ons kunnen helpen en de personen die zelf een e sigaret hebben en ervaringen in deze landen hebben opgedaan ons tips kunnen geven of informatie over hoe hun dit hebben ervaren. wij willen problemen voorkomen alleen beginnen met normale sigaretten daar zitten we ook niet op te wachten. en klopt we kunnen dan beter helemaal stoppen met roken alleen dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan!
Ik hoop reacties te krijgen van mensen die ervaring hiermee hebben gehad.
Alvast bedankt.
Lisa en Fatih
-
- Reisexpert
- Contacteer:
Re: Ervaringen E-sigaret in Azie
Bang makerij, nee zeker niet. Neem het gewoon niet mee, als je in die landen in de cel beland, nu dat wil je echt niet. Het is nachtmerrie en dan ben voorlopig ook niet thuis. Het is GEEN NL, waar alles maar gedaan en getolereerd wordt. Daar wordt echt gestraft. Dat ze de vorige keer de e sigaret niet gevonden hebben, dan heb je gewoon mazzel gehad. Dus wees niet naïef, neem het NIET mee
Fijne trip gewenst. (dit van een ervaren reiziger maar dat terzijde.) dus stoppen met roken....gaat lukken gewoon (Ik heb dit ook gedaan, zonder hulptroepen en gewoon gelukt...Yep)
Fijne trip gewenst. (dit van een ervaren reiziger maar dat terzijde.) dus stoppen met roken....gaat lukken gewoon (Ik heb dit ook gedaan, zonder hulptroepen en gewoon gelukt...Yep)
-
Re: Ervaringen E-sigaret in Azie
Beste Annemiek,AnnemiekeinZA schreef: ↑26 sep 2018 14:12 Bang makerij, nee zeker niet. Neem het gewoon niet mee, als je in die landen in de cel beland, nu dat wil je echt niet. Het is nachtmerrie en dan ben voorlopig ook niet thuis. Het is GEEN NL, waar alles maar gedaan en getolereerd wordt. Daar wordt echt gestraft. Dat ze de vorige keer de e sigaret niet gevonden hebben, dan heb je gewoon mazzel gehad. Dus wees niet naïef, neem het NIET mee
Ik heb inmiddels alle ambassades van de landen een e-mail gestuurd en netjes bericht terug gekregen behalve van Thailand. Bangmakerij is het zeker wel in de meeste landen die zijn aangegeven in nieuwsbericht. In al deze landen die ik heb opgenoemd met uitzondering van Thailand mag de elektrische sigaret voor eigen gebruik meegenomen worden. Dat media er in Nederland een ophef van kan maken dat is bij mij bekend. Bij jou is het misschien makkelijk stoppen met roken maar bij mij gaat dat niet zo. Elk mens is anders!
In ieder geval bedankt voor de reactie maar ik ga af op wat de ambassade mij heeft verteld want wat hun zeggen is waar omdat hun alle directe informatie hebben.