Welke reisorganisatie voor reis naar China?
-
Welke reisorganisatie voor reis naar China?
hallo iedereen,
ik wil volgend jaar juli naar china met een groepsreis omdat dit mijn eerste verre reis wordt en ik nog niet helemaal alleen durf. maar er zijn zoveel reisorganisaties die allemaal verschillende dingen aanbieden. heeft iemand tips
ik wil volgend jaar juli naar china met een groepsreis omdat dit mijn eerste verre reis wordt en ik nog niet helemaal alleen durf. maar er zijn zoveel reisorganisaties die allemaal verschillende dingen aanbieden. heeft iemand tips
Re: Welke reisorganisatie voor reis naar China?
Hoi Iris en welkom op het forum! Naar welke organisaties zat je op dit moment te kijken? Wil je graag met een group zodat je niets hoeft te organiseren of omdat je niet alleen wilt reizen? Ik dacht dat @RiksjaTravel ook reizen naar China voor je kan organiseren, maar dan reis je nog wel alleen. Wel staat er een Nederlandse organisatie achter je die je kan helpen bij vragen of problemen.
-
heel erg bedankt voor de tip ben gelijk op de site gaan kijken, het ziet er veelbelovend uit.
-
- Reiziger
Ik heb zelf goede ervaringen met reisorganisaties als Koning Aap, Djoser en Sawadee (Baobab). Zij bieden zogenaamde avontuurlijke rondreizen aan met (desgewenst) veel individuele vrijheid. Maar je reist wel met een groep en dat heeft zijn voordelen en gezelligheid. Zij bieden ook prachtige reizen in China aan. Als je een organisatie wilt, die een meer op de groep georganiseerde reis aanbiedt, dan zou je aan Fox Reizen kunnen denken. Met deze organisatie heb ik zelf geen ervaring (is mij te georganiseerd) maar ik hoor wel goede verhalen over Fox.irisbreukel schreef: ↑27 aug 2018 21:36 hallo iedereen,
Ik denk dat @Hildo hier wel een mening over heeftTibetlover schreef: ↑31 aug 2018 14:50 Als je een organisatie wilt, die een meer op de groep georganiseerde reis aanbiedt, dan zou je aan Fox Reizen kunnen denken. Met deze organisatie heb ik zelf geen ervaring (is mij te georganiseerd) maar ik hoor wel goede verhalen over Fox.