Alexes schreef: ↑26 aug 2018 14:20
Hi @Zeepaardje !
Hoe is jullie reis geweest? Wij hebben precies dezelfde vliegtickets geboekt. Inclusief late aankomst. Hoe is deze optie uiteindelijk voor jullie geweest/ zou je het in het vervolg anders doen?
En ik ben ook wel nieuwsgierig hoe de rest van jullie reis er richting Cancun heeft uitgezien? Wat vond je te gek, of minder? Of waar had je langer willen blijven?
Als je wilt delen, te gek!
Groet
Ik ben net vandaag geland! De reis was super. Vanwege de aankomst midden in de nacht had ik contact met een hostel opgenomen. Ze wilde ons wel oppikken maar dan moesten we wel bellen als we buiten stonden omdat ze niet kunnen blijven staan. De deur uit en dan zie je wel mannetjes van het vliegveld. Even gevraagd of we met zijn telefoon konden bellen en dat was geen probleem, wel een dollar gegeven voor de hulp.
Het hostel was 5 min rijden dus dat zou ik de volgende keer precies weer zo doen. Na zo'n vlucht verlang je wel naar een bed.
Verder in Anitgua, San pedro de Laguna, lamquin voor Semuc Champey en Flores/Tikal geweest.
Vanuit Antigua hebben we de Pacaya vulkaan beklommen. We hoorden van iemand die ook de Acetenango had beklommen dat ze Pacaya misschien wel mooier vondt. Is ook een stuk makkelijker!
Semuc champey moet je zeker niet overslaan, vond ik misschien wel het mooist ( ook de grotten in gaan!)
Toen Caye Caulker en daarna Bacalar, tulum, Playa del Carmen, Chichen Itza, Merida, Isla Holbox en ten slotte Cancun.
Ik zou Playa del Carmen overslaan, dat was net een spaanse badplaats. Ik raad dan denk ik aan om vanuit Tulum naar Valladollid te gaan en via daar de Chichen Itza te bezoeken.
Her meer van Bacalar vond ik heel erg mooi en had ik zeker langer willen blijven!
Als je verder nog wat wil weten, laat maar horen.