Venetië wel of niet bezoeken na trip Porec Kroatië?

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
eenelfje

Venetië wel of niet bezoeken na trip Porec Kroatië?

Bericht door eenelfje »

Ik heb een paar vragen waar ik niet uit kom, misschien kan iemand helpen? Sorry het is een lang verhaal geworden, maar ik hoop dat iemand de moeite wil nemen om het te lezen

Ik ga met mijn dochtertje van 6 jaar naar Porec in Kroatie.
We vliegen echter op Venetie Marco Polo Airport.

Heenreis:

Optie 1: Wij komen aan om 09.00 uur 's ochtends aan. Pas vanaf 11.30 - 12.00 ongeveer vertrekken de Flixbussen van respectievelijk Venetie Tronchetto, Mestre Treinstation of Luchthaven Marco Polo. Als ik deze optie kies moeten we dus even ergens 3 uurtjes tijd verdoen tot de bus vertrekt. Weet iemand wat je kan doen in die tijd en wat is dan het beste station om te vertrekken met de bus?

Optie 2: Duurdere optie maar om 17.15 vertrekt de veerboot naar Porec vanaf S. Basilio (oude centrum/zuid) We hebben dan wel de hele dag de tijd om te gaan sightseeing in Venetie......echter wat doen we dan met de koffers??? Is dit wel aan te raden om te doen??

Wat zouden jullie kiezen optie 1 of 2??

Terugweg:

Terugvlucht 1 vertrekt om 21.00.

Optie 1: De Flixbus sochtends vroeg van Porec naar Venetie. We hebben dan weer een hele dag om te sightseeing in Venetie maar dan zitten we weer met de koffers??

Optie 2: De Flixbus smiddags nemen, deze bus arriveert om 17.25 op luchthaven Marco Polo ruim op tijd........maar......hoe zit het met de file's rond die tijd daar........zou de bus dat wel halen??

Terugvlucht 2 vertrekt om 09.20

Dit houdt in dat we dan de dag ervoor al naar Venetie terug gaan dus een hotelovernachting moeten doen.

Weet er iemand een goedkoop hotel vlakbij de luchthaven waar je sochtends vroeg snel bij de luchthaven bent??

Hopelijk kan iemand helpen?? (Dit alles met in gedachte, "dan hebben we Venetie ook gezien") Alvast heel veel dank!!
Plaats reactie