Ticket boeken van Indonesie naar Sydney

Plaats hier het overige wat je niet kwijt kunt onder de continent-hoofdstukken. Bijvoorbeeld vragen over tickets of tips die je graag wilt horen over je volgende reis.
Plaats reactie
Michelv90

Ticket boeken van Indonesie naar Sydney

Bericht door Michelv90 »

Hoi,

Net nieuw hier en loop nu al met een enorme vraag. Ik ben van plan om in oktober naar Kuala Lumpur te vertrekken en dan via Maleisie, Borneo, java naar Bali/Lombok verder te trekken. Nu heb ik het gekke plan om vlak voor oud en nieuuw het vliegtuig naar Sydney te pakken, daar New Years Eve te vieren en dan een kleine trip naar Brisbane en dan terug naar huis.

Nu vraag ik me alleen af of het verstandig is om nu al een ticket vanaf (bijvoorbeeld) Bali naar Sydney te boeken of dat ik daarmee prima kan wachten en dat ik dat doe als ik eenmaal daar ben. Nadeel als ik nu boek vanaf Bali naar Sydney dan is ‘eindigen’ op Bali een echt must en staat die bestemming echt vast, terwijl ik me niet teveel wil vastpinnen aan een vooraf gestippelde route.

Hopelijk kan iemand mij hier een beetje mee op weg helpen.
Kims
Reisexpert

Re: Ticket boeken van Indonesie naar Sydney

Bericht door Kims »

Hi,

December/januari is de grote schoolvakantieperiode in Australie en Bali is een van de meest populaire vakantiebestemmingen. Hoe langer je wacht, hoe duurder met het risico dat er geen tickets beschikbaar zijn last minute... Tickets zullen uberhaupt vrij duur zijn hoe dan ook. Het ligt er dus aan hoe graag je in Sydney wil zijn voor Oud en Nieuw.

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Jenny
Reisexpert

Bericht door Jenny »

Bovendien moet je een ticket het land uit hebben, voordat je Indonesië binnen reist.
ikreis.net voor alles over reizen en fotografie
Michelv90

Bericht door Michelv90 »

Jenny schreef: 06 mei 2018 22:02 Bovendien moet je een ticket het land uit hebben, voordat je Indonesië binnen reist.
Kijk. Dit wist ik dus nog niet.
Ondertussen heb ik eeen ticket geboekt voor 170 euro inclusief bagage en een Hostel in Sydney tot 2 januari. Kosten vielen mij nog alles mee.
Plaats reactie