Stage in het buitenland
Stage in het buitenland
Beste,
Ik ga vanaf september voor een half jaar stage lopen in Gent, België. Nu zou ik graag wat manieren willen vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Hebben jullie wellicht tips?
Bij voorbaat dank!
Ik ga vanaf september voor een half jaar stage lopen in Gent, België. Nu zou ik graag wat manieren willen vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Hebben jullie wellicht tips?
Bij voorbaat dank!
-
- Reisexpert
Re: Stage in het buitenland
Het kan nooit kwaad om op Facebook lid te worden van een erasmus groep, vaak wel te vinden onder de zoekwoorden Erasmus en je verblijfplaats
Hier in Valencia komen veel activiteiten langs waar je dan mensen kunt ontmoeten

Once a year, go someplace you’ve never been before.
Goede tip. Dankjewel!Arnout3008 schreef: ↑04 mar 2018 20:58 Het kan nooit kwaad om op Facebook lid te worden van een erasmus groep, vaak wel te vinden onder de zoekwoorden Erasmus en je verblijfplaatsHier in Valencia komen veel activiteiten langs waar je dan mensen kunt ontmoeten

Beste
Ik ben op zoek naar vrijwilligersprojecten in Suriname (voor 2 weken in augustus). Kan iemand me hierbij helpen?
Ik ben op zoek naar vrijwilligersprojecten in Suriname (voor 2 weken in augustus). Kan iemand me hierbij helpen?