Durban

Al je vragen en antwoorden over Zuid-Afrika
Plaats reactie
Yasmin007
Reiziger

Durban

Bericht door Yasmin007 »

Hallo Allemaal,

Dit jaar wil ik beginnen met de Field guide course in Zuid-Afrika en twijfel enorm over de locatie. In eerste instantie was het plan en heeft het nog steeds voorkeur om de cursus in de Kruger regio te volgen. Enkel zag ik pas dat een completere cursus en tegen een scherpere prijs in Durban wordt gegeven. Deze zal drie maanden duren en start in september. Nu lees ik dat dit waarschijnlijk de ongunstigste periode is , omdat het dan warm en benauwd is.
Verder hoor ik dat Durban bekend staat om de criminaliteit. Hoe veilig of onveilig is Durban en waar moet je specifiek rekening mee houden buiten het geijkte je kostbare spullen niet meenemen en na donker niet op straat?
Hoe is Durban verder zelf?

Groetjes,
Yasmin
AnnemiekeinZA
Reisexpert
Contacteer:

Re: Durban

Bericht door AnnemiekeinZA »

Durban, ligt aan de kust en niet in de buurt van een Park. En ook aan de kust., ja daar is het altijd zeer vochtig, in September begin de lente en kan de temperatuur al aardig oplopen, met dan 100% vochtigheid, is het zeker geen lolletjes om daar te zijn. Nee ik zou daar zeker niet heen gaan.

Kruger lijkt me een beter plan hoor!
Groet uit Zuid Afrika, Annemieke

https://reizenzuidafrica.eu
hartstikkebedankt

Re: Durban

Bericht door hartstikkebedankt »

Ik zou ook zeker voor Kruger gaan, en al helemaal voor een field guide course. Durban heb je niet veel te zoeken en de atmosfeer rond het Kruger is veel meer aan te bevelen voor je course.
Plaats reactie