Normaal reis ik met mijn grote backpack echter in mei ga ik 2 weken naar Maleisië.
Volgens mij moet 2 weken wel met een kleinere backpack te doen zijn en dat zou het maken van binnenlandse vluchten een stuk goedkoper maken.
Heeft iemand een idee van hoeveel liter backpack ik daarvoor zou moeten aanschaffen?
En is het te doen om daar 2 weken mee te backpacken?
Alvast bedankt voor de reactie!
Backpack in de handbagage?
Backpack in de handbagage?
live is not the amount of breaths you take but the moments that take your breath away
Re: Backpack in de handbagage?
Als je wil investeren in een goede backpack raad ik de Osprey Farpoint 40 aan. Voor internationale vluchten buiten Europe mag je deze, volgens in bijna alle gevallen, als handbagage meenemen.
Is het voor eenmalig gebruik dan zou ik wellicht voor een paar tientjes een 30-40L bij bv. de Decathlon halen.
Is het voor eenmalig gebruik dan zou ik wellicht voor een paar tientjes een 30-40L bij bv. de Decathlon halen.
Re: Backpack in de handbagage?
Het zal de topicstarter al niet meer helpen op deze kwestie, maar je kunt het ook over een andere boeg gooien en drastisch snijden in wat je mee neemt.
Een reis gids, een paar onderbroeken, sokken, paar wandelbroeken en een paar t-shirts dan heb je al het grote al wel gehad.
Op die manier heb ik ruim 2 weken door Nepal gereisd met een 25L die nog lang niet vol was.
Vergeet niet dat vrijwel alles overal te koop is, iets dat je misschien eventueel in het geval van nodig zou kunnen hebben kun je daar ook nog krijgen (en een stuk goedkoper dan hier
)
Een reis gids, een paar onderbroeken, sokken, paar wandelbroeken en een paar t-shirts dan heb je al het grote al wel gehad.
Op die manier heb ik ruim 2 weken door Nepal gereisd met een 25L die nog lang niet vol was.
Vergeet niet dat vrijwel alles overal te koop is, iets dat je misschien eventueel in het geval van nodig zou kunnen hebben kun je daar ook nog krijgen (en een stuk goedkoper dan hier