Beltegoed Claro Nicaragua opvragen

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Elrosso
Reisexpert

Beltegoed Claro Nicaragua opvragen

Bericht door Elrosso »

Wij hebben een simkaart van Clark in Nicaragua. Maar vergeten te vragen hoe je je tegoed opvraagt. De Spaanse website kan ik helaas niet goed lezen en met translate iets vinden . iemand een tip of sms code hoe ik dit kan opvragen?

Dank
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Travelator
Reisexpert

Re: Beltegoed Claro Nicaragua opvragen

Bericht door Travelator »

Even vragen aan iemand op straat...? Of in één van de vele Claro (of andere mobiele) shops?
Waar ben je ergens in Nicaragua, Elrosso? Ik ben er net weg en kom binnenkort mogelijk weer (even) terug...
Veel plezier!
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

mijn spaans is helaas niet zo goed. Maar ga het proberen. Ik ben nu bij Lake Apoyo en Granada en ga de komende weken nog het land door met de auto.
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
Travelator
Reisexpert

Bericht door Travelator »

@Elrosso - even opzoeken op Google translate en op een briefje schrijven en daarmee naar de winkel?
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie