Het eerste vliegtuig naar Warschau was een Embraer 170. Er was behoorlijk wat beenruimte! We kregen koffie/thee en fris, broodje en chocoladereep. Broodje was niet echt lekker omdat er soort van kruidensmeerkaas op zat maar het was wel een behoorlijk broodje! Vlucht verliep prima, aardig personeel. Op Warschau had ik een overstaptijd van bijna 4 uur maar heb me daar prima vermaakt. De vlucht naar Krakow werd uitgevoerd door Eurolot (maar je kan deze niet boeken via Eurolot) en was in een ATR 72. Een propellorvliegtuig, erg klein. Er is nauwelijks plaats voor je handbagage maar omdat wij een overstap hadden, konden we die wel meenemen de cabine in. Deze vlucht duurde maar 45 minuten en toch kregen we drinken en weer een chocoladereep (Prince Polo is hun sponsor denk ik

Terugvlucht vloog ik met een nog kleiner vliegtuig van Krakow naar Warschau: ATR 45. Er zaten 11 rijen van 2-2.. Ook deze vlucht werd uitgevoerd door Eurolot. Dit keer mocht de handbagage niet de cabine in dus moet je het afgeven bij het vliegtuig op een kar. Bij aankomst op je bestemming krijg je direct je handbagage terug. Prima vlucht; ook nu weer drinken en de Prince Polo gekregen

In Warschau hadden we weer overstaptijd van 4 uur, helaas ging dat dit keer niet snel voorbij...we kenden het vliegveld immers al

Al met al ben ik tevreden over LOT