Wie helpt mij met het vinden van een vakantieland

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Rick1989

Wie helpt mij met het vinden van een vakantieland

Bericht door Rick1989 »

Goedemiddag,

Even voorstellen. Ik ben Rick en ik ben 28 jaar. Voor mijn werk heb ik eerder veel moeten reizen. Europa heb ik wel gezien. Begin dit Jaar zijn mijn vriendin en ik we op vakantie geweest naar Curaçao en afgelopen jaar ben ik ook naar Brazilië en Argentinië geweest voor mijn werk. Echter zouden we begin volgend jaar weer op vakantie willen, ditmaal naar zuid of midden Amerika.

Tijdens vakanties geven wij vaak belachelijk veel geld uit en we zijn nu op een punt dat we dat niet meer nodig vinden. We willen graag een keer een betaalbare vakantie van 2 weken. Budget is max. €3.500,- incl vliegickets, vertering en overnachtingen (circa 17dagen). Een all in park houden we niet van.

Hebben jullie advies naar welk land ik kan gaan en hoe ik de kosten binnen mijn budget kan houden? We houden van natuur, dieren, lekker eten en gezellige avonden. Ook mooie stranden waar ik kan snorkelen, duiken en misschien zelfs kan leren surfen mogen niet ontbreken.

Hopelijk kunnen jullie ons hierbij helpen.
Travelator
Reisexpert

Re: Wie helpt mij met het vinden van een vakantieland

Bericht door Travelator »

Nicaragua. Veel natuur, leuke activiteiten, vulkanen beklimmen, surfen langs de hele westkust en duiken of snorkelen op de Corn Islands.
León is een leuk stadje voor de gezellige avonden (of als je van flink feesten houdt, San Juan Del Sur)
You take your prospects and your pickaxe and you trudge down to the stream,
and you bloody your hands digging for your dream...

http://siem.aroundtheglobe.nl
Plaats reactie