Voor degenen die in Marokko geweest zijn, ik overweeg in november twee weken te gaan. Het lijkt me een prachtig, intrigerend land en ik wil zeker cultureel e.a. verkennen, maar ik wil ook heel graag surfen (ik ben een beginner) en écht ook aan het strand kunnen liggen. Afgelopen zomer een hele actieve week vakantie gehad, nu moet ik echt even ''uit'' (op surfen/slenteren na dan haha). Ik dacht zelf in eerste instantie aan vliegen naar Agadir, daar een paar dagen verblijven, dan Taghazout, dan ook nog Essaouira omdat eht me zo mooi/intrigerend lijkt.
Iemand ervaring met deze bestemmingen? Is dat te doen in twee weken of teveel? ik wil niet teveel ''hassle''. Klopt het dat je in Essaouira als beginner niet echt kan surfen vanwege de wind? Is Agadir überhaupt de moeite? Taghazout lijkt me niet fantastisch qua omgeving, maar volgens mij wel het fijnst strandtechnisch gezien. En mis ik ietsi n dit gebied wat jullie absoluut zouden aanraden? Ik reis waarschijnlijk alleen dus geen zin in teveel gedoe.
Alle tips zijn welkom!, Dank