Vliegen naar Red Centre

Stel hier al je vragen over Australië. Van budget tot visums en van campers huren tot aan de beste stranden.
Plaats reactie
Linn

Vliegen naar Red Centre

Bericht door Linn »

Beste allemaal,

In september heb ik de planning om vanuit Cairns naar Red Centre vliegen en vervolgens door naar Melbourne. Echter kom ik alleen maar tickets tegen van rond de 550-600 euro :? ?! Zijn dit normale tickets voor richting Red Centre of heeft iemand hier andere ervaringen mee? Ik hoor het graag, alvast bedankt voor de reacties!
Kims
Reisexpert

Re: Vliegen naar Red Centre

Bericht door Kims »

Hi,

Is dat voor de vlucht van Cairns via de red centre naar Melbourne? Op welke sites heb je gekeken? Soms helpt t om via skyscanner te zoeken of direkt met de vliegtuigmaatschappij. Soms kan een dag of 2 verschil uitmaken. Vlieg je op Uluru of Alice Springs?

Groetjes
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Linn

Bericht door Linn »

Hoi Kims,

Dat is een vlucht vanuit Cairns naar Ayers Rock (Uluru) en terug vanuit Alice Springs naar Melbourne. Beiden rechtstreekse vluchten en helaas via Skyscanner en site Qantas zelfde prijs..
Kims
Reisexpert

Bericht door Kims »

Hi,

Dan zullen dat inderdaad de prijzen zijn. Hou er rekening mee dat de vluchten al relatief snel zijn en dus duurder, daarnaast is op Uluru vliegen en vrij exclusieve en puur toeristische bestemming met bijbehorende prijzen. Alice Springs is w.s. goedkoper maar dan moet je nog veel reizen om bij Uluru te komen. En al met al vlieg je aardig wat kilometers bij elkaar... Helaas!

Hoe dan ook, veel plezier!
Travel is the only thing you buy that makes you richer!
Plaats reactie