Betaalbaar vliegen naar Bolivia

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
Elrosso
Reisexpert

Betaalbaar vliegen naar Bolivia

Bericht door Elrosso »

Heeft iemand een tip hoe je betaalbaar naar Bolivia kan vliegen met maximaal 1 overstap?

Ik kom nu vanaf Amsterdam op circa 1000 euro met vertrek in november. Zijn er voordeligere opties?
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
ubiytsa
Reisexpert

Re: Betaalbaar vliegen naar Bolivia

Bericht door ubiytsa »

Elrosso schreef: 14 jul 2017 17:33 Heeft iemand een tip hoe je betaalbaar naar Bolivia kan vliegen met maximaal 1 overstap?

Ik kom nu vanaf Amsterdam op circa 1000 euro met vertrek in november. Zijn er voordeligere opties?
Vliegen naar Bolivia is duur en als je maar één overstap wilt al helemaal. Ik denk niet dat je voor november onder 1000 euro gaat komen.
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Dank voor je reactie. Dan wordt het een tijdje doorsparen
Gek van reizen en eigenwijs om het onbekende te ontdekken. Wanneer de auto er niet kan komen, zal ik het lopend af moeten maken.
hildo
Reisexpert
Contacteer:

Bericht door hildo »

Vliegen nadar Bolivia is prijzig en helemaal als naar la paz vliegt. Je zou eens kunnen zoeken naar santa Cruz (viru viru) als je geen bezwaar hebt tegen een extra overstap.
Elrosso
Reisexpert

Bericht door Elrosso »

Ik hoef niet speciaal in La Paz aan te komen. Wij willen met een auto rond gaan reizen. Is 2 overstappen dan voordeliger? doen we er meteen een stedentrip aanvast.
ubiytsa
Reisexpert

Bericht door ubiytsa »

2 overstappen is veel goedkoper dan 1 overstap, sterker nog vaak worden 3 overstappen genoemd voor La Paz of Santa Cruz.

Dit is 8 november - 23 november
Afbeelding
Reisinspiratie, blogs en reisgids op http://travelogy.nl
Plaats reactie