3 weken relaxen en backpacken Bali
3 weken relaxen en backpacken Bali
wij gaan in juni 3 weken naar Bali en wij komen er niet uit over de route. Wat willen we? Weinig tot geen toeristen, geen luxe, mooie natuur, water (snorkelen/duiken) Bali leren kennen. Authentiek Bali, diensten van locals. Is het noodzakelijk om al een hostel te boeken zodat we 2 dagen kunnen uitrusten van onze vliegreis?
Alle suggesties zijn welkom...dank
Alle suggesties zijn welkom...dank
Re: 3 weken relaxen en backpacken Bali
Wat is het huidige plan? Welke route hebben jullie zelf in gedachten?
in ieder geval 1 dag bijkomen...en dan Ubud, Bratanmeer, Pengastulan en via de kustroute terug naar Denpassar
Drie weken zou op zich genoeg moeten zijn. Je zou ook nog naar Lovina kunnen kijken en eventueel een overstapje maken naar Java om daar de Ijen te bekijken. Sanur is ook nog wel leuk om te verblijven i.p.v. Kuta. Misschien dat je in dit artikel ook nog wat inspiratie opdoet 
Weet je al hoe je rond wil gaat reizen?

Het is lang geleden dat ik op Bali was maar ik vond Nusa Lembongan een verademing na alle drukte in Kuta.
ik ga je artikel lezen, en tja, we hadden gedacht..we zien het wel. Openbaar vervoer, chauffeur....En nee, we gaan niet naar Java, dank. We hebben besloten het te houden bij Bali. Lovina is ook nog een optie. Dank voor je reactieErik schreef: ↑18 apr 2017 08:31 Drie weken zou op zich genoeg moeten zijn. Je zou ook nog naar Lovina kunnen kijken en eventueel een overstapje maken naar Java om daar de Ijen te bekijken. Sanur is ook nog wel leuk om te verblijven i.p.v. Kuta. Misschien dat je in dit artikel ook nog wat inspiratie opdoet
Het vissersdorpje Padang Bai is een aanrader, zeker gezien je weinig toerisme wilt en mooi wilt duiken + snorkelen. In dit dorpje heb ik zelf mijn mooiste duik van Indonesië gehad.
“Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.”
we zijn daar idd geweest. Heb niet gedoken; snorkelen was al erg leuk. Dank voor je reactie...we zijn al weer thuis

We zijn weer thuis. Kuta was in ieder geval al geen optie dus ik weet niet hoe druk het daar was. Nusa Lembongan is leuk om te doen, maar de toeristen hebben dat eiland ook al gevonden