Vrijwilligerswerk in Puertollano (dieren)

Stel hier al je vragen over backpacken in Europa. Van interrailen tot liften. En het reikt uit van het Oostblok tot aan de Griekse eilanden.
Andreaspa

Vrijwilligerswerk in Puertollano (dieren)

Bericht door Andreaspa »

Ben jij ook een dierenliefhebber?

Ik zou graag dit jaar namelijk nog (sept, okt of november eventueel) naar Puertollano gaan om daar hondjes te helpen. Zelf zat ik te denken aan ongeveer 2 weken. Ik ben al in contact met een organisatie, maar ik zou het heel fijn om dit samen te doen met iemand. Er zijn meerdere mensen die er heen gaan, maar dat zijn vrijwel allemaal stagiaires en die gaan al in augustus daarheen. In mijn eentje zou ik dit ook kunnen doen, maar het lijkt mij juist leuk om met iemand daarheen te gaan en ook weer samen weg te gaan. Zo doe je het echt samen en heb je altijd een maatje om mee op te trekken. Er is mij verteld dat je met name een aantal uur in de ochtend en in de avond werkt in de shelter. Voor de rest ben je vrij om te doen wat je wilt. Mijn hoofddoel is de shelter en daar echt wat te kunnen betekenen, maar het is natuurlijk niet verkeerd om de omgeving te verkennen en leuke dingen te doen!

Ik ben trouwens 23 jaar oud en zou het leuk vinden als iemand ook die leeftijd heeft. Iets jonger of ouder maakt natuurlijk niet uit :)

Stuur mij een berichtje als dit jou ook een uitdaging en een goede ervaring lijkt!
Plaats reactie