moet ik 500 pesos betalen om mexico te verlaten of zit het

Stel hier al je vragen over Zuid- of Midden Amerika. Van koukleumen in Patagonie tot zwemmen in het tropische Belize. En van de stranden bezoeken in Brazilië tot vulkanen spotten in de Costa Rica.
Plaats reactie
paulus1962

moet ik 500 pesos betalen om mexico te verlaten of zit het

Bericht door paulus1962 »

hallo beste mense ik vlieg overmorgen van cancun naar brussel moet ik dan 500 pesos betalen of niet want ik maak mij erg druk hier over want ik krijg te hore dat je maar maximaal 90 dagen mag verblijven in dit mooie land maar ik lees ook dat je 180 dagen mag verblijven dus is er snel iemand die mij antwoord kan gvn op deze vragen mijn dank is groot 9 juni is mijn vertrek datum kunt u mij mile via [verwijderd] of via whats up [verwijderd] dank u wel
Laatst gewijzigd door Erik op 08 jun 2017 08:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Privé gegevens verwijderd
Erik
Site Admin

Re: moet ik 500 pesos betalen om mexico te verlaten of zit het

Bericht door Erik »

Als het goed is dit het bedrag bij je ticket inbegrepen en hoef je het bedrag niet te betalen. Wanneer je het zeker wilt weten kun je dit altijd nog tijdens de vlucht vragen, maar de kant is vrij groot dat het is inbegrepen.

Wanneer je via land over de grens gaat dan kan het zijn dat je alsnog om deze 500 pesos gevraagd wordt, ook al heb je hem betaald. Je hebt dan niet heel veel andere keuze en dat geld verdwijnt hoogstwaarschijnlijk in de zak van de politie.

Maar normaal gesproken als je via de lucht het land binnenkomt hoef je hier dus niets voor te doen.
Plaats reactie