Hotel Delhi Airport?

Stel hier je vragen over India, Nepal en Sri Lanka.
Plaats reactie
samgeusens
Reiziger

Hotel Delhi Airport?

Bericht door samgeusens »

Hallo,

Ik vlieg over twee weken naar Nepal met een tussenstop van 7 uur in Delhi, weet iemand of er een hotel is op het vliegveld zelf? Zodat je dus niet door de douane moet.

Zo niet, wat is het beste alternatief?

Alvast bedankt!
Erik
Site Admin

Re: Hotel Delhi Airport?

Bericht door Erik »

Ik heb even voor je proberen te zoeken en het enige hotel dat ik kon vinden was de Holiday Inn Express dat volgens mij bij Terminal 3 zit.

Voor andere hotels rondom het vliegveld (weet niet of het de goede is) kun je op deze Google Maps kaart zien:
https://www.google.com/maps/search/Hote ... 28.5532903
samgeusens
Reiziger

Erik schreef: 06 jun 2017 10:39 Ik heb even voor je proberen te zoeken en het enige hotel dat ik kon vinden was de Holiday Inn Express dat volgens mij bij Terminal 3 zit.

Voor andere hotels rondom het vliegveld (weet niet of het de goede is) kun je op deze Google Maps kaart zien:
https://www.google.com/maps/search/Hote ... 28.5532903
Bedankt, weet jij of het makkelijk is om India voor 1 dag in te komen? Het gaat echt maar om 7 uur, wat zou jij doen?
Erik
Site Admin

Bericht door Erik »

Het is een lastige situatie.... Het hele visa process is niet gemakkelijk en dat zou ik dus niet aanraden. Ik weet niet of er meer hotels zijn waar je zou kunnen verblijven want een paar uurtjes slaap pakken zou wel fijn zijn natuurlijk. Weet je in welke terminal je aankomt?

Want ik herinner me dat er meerdere waren dus misschien zijn er nog wat meer opties. Aan de andere kant blijft 100 euro voor 7 uurtjes best redelijk. Zeker als je het vergelijkt wat je per dag kunt besteden in dat land voor dat bedrag. Waar vlieg je na die zeven uur eigenlijk naar toe?
samgeusens
Reiziger

Erik schreef: 06 jun 2017 15:21 Het is een lastige situatie.... Het hele visa process is niet gemakkelijk en dat zou ik dus niet aanraden. Ik weet niet of er meer hotels zijn waar je zou kunnen verblijven want een paar uurtjes slaap pakken zou wel fijn zijn natuurlijk. Weet je in welke terminal je aankomt?

Want ik herinner me dat er meerdere waren dus misschien zijn er nog wat meer opties. Aan de andere kant blijft 100 euro voor 7 uurtjes best redelijk. Zeker als je het vergelijkt wat je per dag kunt besteden in dat land voor dat bedrag. Waar vlieg je na die zeven uur eigenlijk naar toe?
Ik denk dat we het dan toch echt moeten houden bij een nachtje wakker blijven bij de gates. Wellicht komen we in Delhi nog iets tegen op het vliegveld.

Over 2 weken vlieg ik samen met mijn vriendin naar Kathmandu.
Plaats reactie